2009-04-28, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Bra och chatten fungerar som ett klotterplank hoppas jag, texten sparas så att alla kan se den?
Tror faktiskt inte att den funkar riktigt som den ska i nuläget. När vi i "Svarta Stjärnan" träffades för lagträning igår så försvann vissa inlägg? Har rapporterats som BETA buggar dock.
Vår manager kommunicerar med oss via mass-meddelanden och så har vi nu fått upp ett eget team-forum i Footballidentity-forumen också. Du kan requesta detta för ditt lag också därinne. Länken till forumen hittar du längst ner till höger inne på sajten.
Citera
2009-04-28, 16:25
Medlem
Citat:
Som manager är det ju viktigt att se en översikt över sina spelare, när dom har loggat in och vad dom ökar i. Alltså en sida som visar uppdateringar så man kan kommunicera med spelarna om vad man vill att dom satsar på.
Skitbra idé! Skulle rekommendera att du slänger upp den i fid-forumet... där finns en kategori kallade BETA suggestions nånting.
Citera
2009-04-28, 16:33
Bannlyst
Har lagt upp en kanal på IRC

#footballidentity @ Q-net
Citera
2009-04-28, 17:45
Medlem
hiphopnegers avatar
Vilken chat talar ni om? Går det inte att skriva nåt intern i locker room?
Citera
2009-04-28, 18:00
Medlem
Quorthons avatar
Skapade nyss en ytterback som heter Sturm Kaiser. Skall bli intressant att se om det är nåt att ha detta.
Citera
2009-04-28, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopneger
Vilken chat talar ni om? Går det inte att skriva nåt intern i locker room?

Jodå, men det är ju inget som sparas, så om jag ska se det måste jag vara online samtidigt.
Citera
2009-04-28, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Skapade nyss en ytterback som heter Sturm Kaiser. Skall bli intressant att se om det är nåt att ha detta.

Jag tror det handlar rätt mycket om vilket lag man hamnar i och om man är aktiv. Det känns som om för att det ska lyckas så behövs det ett bra community.
Citera
2009-04-28, 18:34
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Jag tror det handlar rätt mycket om vilket lag man hamnar i och om man är aktiv. Det känns som om för att det ska lyckas så behövs det ett bra community.

Min manager blev online nu och höll med om att lagnamnet sög, han hade inte heller förstått att det var riktiga människor i laget.. är det verkligen så luddigt från början för er managers?
Citera
2009-04-28, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Min manager blev online nu och höll med om att lagnamnet sög, han hade inte heller förstått att det var riktiga människor i laget.. är det verkligen så luddigt från början för er managers?

Det är jävligt mycket man ska pyssla med, men det är bara bra. Att läsa FAQ hjälper visst till lite. Som det är nu är det för MYCKET info, men det kommer nog lösa sig.
Citera
2009-04-28, 18:42
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Det är jävligt mycket man ska pyssla med, men det är bara bra. Att läsa FAQ hjälper visst till lite. Som det är nu är det för MYCKET info, men det kommer nog lösa sig.

Tja.. det är väl det som visar om en manager har viljan att bli bra eller inte, det ska inte vara en promenad i parken direkt

Samtidigt så längtar jag verkligen att säsongen börjar snart, men jag har en liten fråga som kanske någon kunnig i tråden kan svara på.

Det är så när jag tränar så får jag bara mindre och mindre procent på min skill som jag försöker få en stjärna i.. första dagen fick jag ca 45-50% och resterande dagar så har det stadigt minskat, är det för att jag tränar varenda dag så spelaren blir trött eller ska det vara så att ju närmare man är sin stjärna desto svårare ska det vara att träna upp den? eller har jag bara sjukt med otur?
Citera
2009-04-28, 20:04
Avslutad
jag har gjort en ytterback och undrar om jag bara ska vänta på att hamna i ett lag eller om man ska göra något mer då säsongen verkar starta snart
Citera
2009-04-28, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
jag har gjort en ytterback och undrar om jag bara ska vänta på att hamna i ett lag eller om man ska göra något mer då säsongen verkar starta snart
Du behöver bara vänta! 2 backar till innan midnatt så skapas det två nya lag

Edit: och i ett av dem kommer du att finnas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in