2009-04-24, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pontatis
Okej, gjort det och skapat en ytterback.

Är det bara att vänta nu? Hur ofta kan man träna?
Tålamod är en dygd som man säger Du kan bara träna en gång om dan... kolla dock min post om lagträning här ovan... viktigt att tänka på när du väl kommit med i ett lag och fått en manager.
Citera
2009-04-24, 12:59
Medlem
torrenttobbes avatar
Hur lägger jag till en kompis?
Citera
2009-04-24, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Hur lägger jag till en kompis?
Gå till den användare du vill lägga till (User Summary, inte Character Summary) och uppe vid användarens bild finns en liten meny (den gråa delen med en pil neråt). Håll musen där och välj "Invite Friend".
Citera
2009-04-24, 13:52
Medlem
Little Feats avatar
Sådär, nu har jag skapat en prima ytterback. Väntar bara på att få gå med ett lag nu. Kul med lite tidsfördriv!

EDIT: Finns det ingen "Additional Position training" för ytterbackar?
Citera
2009-04-24, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Little Feat
Sådär, nu har jag skapat en prima ytterback. Väntar bara på att få gå med ett lag nu. Kul med lite tidsfördriv!

EDIT: Finns det ingen "Additional Position training" för ytterbackar?
Hur menar du? Det ska finnas Additional Position training för alla positioner... gå bara in i Training och välj additional position training samt klicka på "train" på den position du vill träna. Alla additional positions har 0 stjärnor när du börjar.
Citera
2009-04-24, 14:02
Medlem
Nedo801s avatar
skapat en mittback nu. En brutal mittback är väl aldrig fel hehe.
Citera
2009-04-24, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedo801
skapat en mittback nu. En brutal mittback är väl aldrig fel hehe.
Haha! Strålande! Tror det kommer skapas 2 lag i natt om det fortsätter så här med back-skapandet! Bra jobbat grabbar!
Citera
2009-04-24, 14:08
Medlem
Little Feats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av losfreddos
Hur menar du? Det ska finnas Additional Position training för alla positioner... gå bara in i Training och välj additional position training samt klicka på "train" på den position du vill träna. Alla additional positions har 0 stjärnor när du börjar.

Det är bara jag som är värdelös, tänkte inte på att additional position inte kan vara min naturliga postion
Citera
2009-04-24, 21:39
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Men om man är manager kan man inte då efter hand köpa in FB spelare?
Ah Bottom är bland det bästa som har kommit från öarna.

exakt det jag tänkte, det får väl bli en kille från fb som är manager och har som mål att bara köpa in folk från flashback?
Citera
2009-04-24, 21:50
Bannlyst
Jag är manager ska se om jag kan få ett lag, sen kan jag börja köpa in er..
Citera
2009-04-25, 00:32
Medlem
Spawnisens avatar
Vad fan gör en journalist? Eller läste jag fel?
Citera
2009-04-25, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spawnisen
Vad fan gör en journalist? Eller läste jag fel?
Haha du läste rätt! Journalisterna skriver artiklar (intervjuer, match-refereat etc.) som visas upp för användare som kan ha intresse av dessa (t.ex. Svenska artiklar i Sverige). Sedan sätter användare tummen upp eller ner på artiklarna de läser och det avgör journalistens "rating". Ju högre rating en journalist har destom större tidningar (typ World Press) får journalisten skriva i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in