2009-05-02, 15:29
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Nej vårat lag känns ju jävligt risigt faktiskt, man får väl hoppas att man inte är upptagen den där halvtimmen då.
När blir nästa träningstid det, det är tränaren som bestämmer eller? Han verkar ju inte ha alla kameler i stallet.

verkligen inte, men bidra så mycket du kan och ändra till att du inte är nöjd med managern.

Nästa träningstid är det managern som sätter upp, så vi kan väl inte göra så mycket.. var ju jävligt risigt att man hade en så dålig manager så man missade träningsbuggen som en kompis upptäckte..
Citera
2009-05-02, 15:37
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
verkligen inte, men bidra så mycket du kan och ändra till att du inte är nöjd med managern.

Nästa träningstid är det managern som sätter upp, så vi kan väl inte göra så mycket.. var ju jävligt risigt att man hade en så dålig manager så man missade träningsbuggen som en kompis upptäckte..

Ah ok jag ska försöka klicka mig till det.
Tydligen så skulle dom fixa till så att alla som hade tagit fördel av träningsbuggen skulle få det återställt
EDIT 70% måste väl vara missnöjda? Hoppas det finns så många aktiva i vårat lag.
Vad gör adminsen för att få bort inaktiva spelare?
Citera
2009-05-02, 15:42
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ah ok jag ska försöka klicka mig till det.
Tydligen så skulle dom fixa till så att alla som hade tagit fördel av träningsbuggen skulle få det återställt
EDIT 70% måste väl vara missnöjda? Hoppas det finns så många aktiva i vårat lag.
Vad gör adminsen för att få bort inaktiva spelare?

Jadu, jag vet faktiskt inte.. bara det är en elva som är ambitiösa så vi får ihop ett bra lag så är jag nöjd.. men just nu så känns det lite jobbigt..

Exakt, 70%.. känns nästan som man borde skicka ut lite mejl till killarna i laget men samtidigt så känns det ju verkligen som att man går bakom ryggen på våran kära manager..

Mjo, som tur är.. men det kan ju ta ett tag för adminsarna borde ju ha ganska mycket att stå i eftersom sidan är väl så gott som nystartad?
Citera
2009-05-02, 15:44
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Jadu, jag vet faktiskt inte.. bara det är en elva som är ambitiösa så vi får ihop ett bra lag så är jag nöjd.. men just nu så känns det lite jobbigt..

Exakt, 70%.. känns nästan som man borde skicka ut lite mejl till killarna i laget men samtidigt så känns det ju verkligen som att man går bakom ryggen på våran kära manager..

Mjo, som tur är.. men det kan ju ta ett tag för adminsarna borde ju ha ganska mycket att stå i eftersom sidan är väl så gott som nystartad?

Vårat lag heter "Booker T and the MGs" ge mig kniven så sticker jag om och om igen
Citera
2009-05-02, 15:45
Bannlyst
80% av mitt lag är inaktivt, men jag vet att det bara är Beta så det är inga problem : )
Citera
2009-05-02, 15:51
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Vårat lag heter "Booker T and the MGs" ge mig kniven så sticker jag om och om igen

Du har rätt.. skickade in kanske 15 olika förslag till lagnamn och då går han och tar Booker T nad the MGs?! känns som att det INTE kan ha varit många som röstade på det namnet..
Citera
2009-05-02, 15:51
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
80% av mitt lag är inaktivt, men jag vet att det bara är Beta så det är inga problem : )

Hur är det för dig som manager, kan du släppa och signa spelare redan nu eller måste man spela en halv säsong liksom?
Citera
2009-05-02, 15:52
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:

Är du tränare? Kan du rädda oss?
Citera
2009-05-02, 16:05
Bannlyst
Jag tränar laget Flashback, men vi har inga pengar att köpa spelare för så dom man har dom har man om det inte är på free transfer.
Citera
2009-05-02, 16:10
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Jag tränar laget Flashback, men vi har inga pengar att köpa spelare för så dom man har dom har man om det inte är på free transfer.

Men ni managers kan värva folk som inte redan har fått ett lag alltså? borde ju finnas en och annan lyckligt lottad spelare som inte ännu har fått ett lag..
Citera
2009-05-02, 16:11
Bannlyst
Citat:
Men ni managers kan värva folk som inte redan har fått ett lag alltså? borde ju finnas en och annan lyckligt lottad spelare som inte ännu har fått ett lag..

Fick tag i en ukrainare, men du kan ju alltid skicka ett mail till din manager och säga att du vill ha free transfer..
Citera
2009-05-02, 16:13
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Fick tag i en ukrainare, men du kan ju alltid skicka ett mail till din manager och säga att du vill ha free transfer..

känns ju bättre att gadda ihop sig i laget och kicka han istället =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in