2009-05-12, 14:02
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Någon i behov av en mittback? Mitt namn är i så fall Carry Chicker.

Vill ni ha något mer stabilt längst bak istället för en kyckling
...så är mitt namn Dräp Aren
Citera
2009-05-12, 20:20
Medlem
Ariess avatar
finns
Character Unemployment
Managers: 14
Goalies: 3
Defenders: 6
Midfielders: 7
Forwards: 11

varför skapas inget lag??
Citera
2009-05-13, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aries
finns
Character Unemployment
Managers: 14
Goalies: 3
Defenders: 6
Midfielders: 7
Forwards: 11

varför skapas inget lag??

Bra fråga, anledningen kanske har att göra med att det måste skapas en till liga under "allsvenskan"/league1 eller vad det nu heter. Vet inte riktigt hur långt de har kommit på den biten. I övrigt så skulle nog jag som 11e forward göra en back eller mittfältare istället, men det kanske bara är jag det.
Citera
2009-05-13, 20:34
Medlem
torkelmannens avatar
AI'n är så horribelt dålig. Vi har t.ex en back som ALLTID springer ner till vår egen hörnflagga och sen skjuter ut bollen. Och anfallare som springer ifrån(!) bollen hemåt när man passa dom precis utanför målområdet
Citera
2009-05-13, 21:14
Medlem
Ariess avatar
nu har ett lag skapats men verkar inte ha någon manager
Citera
2009-05-13, 23:26
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkelmannen
AI'n är så horribelt dålig. Vi har t.ex en back som ALLTID springer ner till vår egen hörnflagga och sen skjuter ut bollen. Och anfallare som springer ifrån(!) bollen hemåt när man passa dom precis utanför målområdet

Haha det har man sett förut, skäller ut den där jäveln hela tiden. Fast då är personen offline.
Citera
2009-05-13, 23:36
Medlem
The_Underdogs avatar
Ny serie har skapats..tror jag? Är i alla fall medlem i Team 13, som snart kommer sopa hem serien

EDIT: Är det svensk tid som gäller för matcher och träningar förresten?
Senast redigerad av The_Underdog 2009-05-13 kl. 23:39.
Citera
2009-05-14, 00:16
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_Underdog
Ny serie har skapats..tror jag? Är i alla fall medlem i Team 13, som snart kommer sopa hem serien

EDIT: Är det svensk tid som gäller för matcher och träningar förresten?

Japp..
Citera
2009-05-14, 12:46
Medlem
sleezys avatar
.

Ytterback till förfogande! Los Tjobblos !
Citera
2009-05-14, 15:03
Medlem
Saffoks avatar
Match just nu, har tydligen förskjutits från igår kväll. Jag verkar vara den enda från båda lagen som är inne, dock sitter jag på bänken. Så de sista 20 minuterna av första halvlek låg bollen helt stilla i mittcirkeln varpå alla datorstyrda spelare bara sprang omkring i cirklar på planen och sket totalt i att ta bollen

Edit: Och där avbröts det hela pga error!
Senast redigerad av Saffok 2009-05-14 kl. 15:15.
Citera
2009-05-14, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saffok
Match just nu, har tydligen förskjutits från igår kväll. Jag verkar vara den enda från båda lagen som är inne, dock sitter jag på bänken. Så de sista 20 minuterna av första halvlek låg bollen helt stilla i mittcirkeln varpå alla datorstyrda spelare bara sprang omkring i cirklar på planen och sket totalt i att ta bollen

Edit: Och där avbröts det hela pga error!

Matchen nu i eftermiddags var bara en testmatch för att se om det fungerade som det skulle inför matcherna ikväll(de som blev flyttade från igår). Errorn la de in med flit för att matcherna inte skulle spelas klart så att ingen statistik skulle sparas.
Citera
2009-05-14, 18:15
Medlem
Saffoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robin_hero
Matchen nu i eftermiddags var bara en testmatch för att se om det fungerade som det skulle inför matcherna ikväll(de som blev flyttade från igår). Errorn la de in med flit för att matcherna inte skulle spelas klart så att ingen statistik skulle sparas.

Jaha, oj. Skönt då med tanke på att mitt lag var på väg mot en förlust!
Men hur kommer det sig att inga matcher är schemalagda för ikväll om de nu ska spelas då? jävla rörigt det här..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in