• 1
  • 2
2009-04-21, 12:41
Bannlyst
Ifall ni inte visste om detta så har polisen sedan 15 år tillbacka börjat hålla sig med tjallare som får betalt.

HAHA tänker många av er inte i sverige inte Men jo du just i sverige händer det,
har själv varit me och sett allt ske då min far var en äcklig tjallare som har satt hur många heroin försäljare som helst bakom lås o boom.

Det var väll mest för att han skulle få sälja sitt eget heroin utan problem o slippa rädslan av polisen ska behöva ta en, haha dom till o med vaktade honom så ingen annan polis från annan distrikt skulle lägga sig i.

Nu till summor dom delar ut

Hash = dåligt me pengar oberoende av mängd 100 gram i beslag ger c:a 2-3000kr
anfetamin =inte bästa utdelningen heller kan ej exakta prissumman på det då jag ej har så mycke erfarenhet av det men vet att det är dåligt betalt .

ja dom stora pengarna är på cocain och heroin där vet jag att dom ger dig runt 60-100,000kr per kg dom beslagtar samma gäller för cola.

att detta är sant kan jag gå i god med mitt liv , och det gör jag då jag kommer presentera mig så ni vet vem min fina far är med som sålt alla stackars människor.

Men va noga med namnen nu då vi har samma efter namn.

Men här har ni tjalarens namn i bara stora bokstver DAVID BOEN förre detta TAHMORES RAHIM KASHANI

DET VAR ANGÅENDE TJALLAREN.

NU till polisens avdelning när dom varvar dig till sig så talar dom om att det finns en bunt med namn i ett kassa valv på nån bank som alla tjallares namn står på och om man vill lämna dom information mot betalning så kan dom registrera dig på listan.

Ja Ja Jag har försökt få expressen eller aftonbladet o ta upp detta men utan resultat så nu kör vi det här och hoppas på att svene öppnar ögonen och säger ifrån dom fulla äckliga takterna dom kör med.

alla allvarliga frågor besvaras innom 48 tim.

MVH
Leo Boen
Senast redigerad av pokerleo 2009-04-21 kl. 12:46.
Citera
2009-04-21, 12:54
Medlem
Lite småkul att du spyr på tjallare, men i samma mening själv säljer ut en kille, som dessutom om jag förstår det rätt är din pappa(?!).
Ironin ligger i luften.
Jag kanske är en dum jävel, men vad är syftet med tråden?
Klart att snuten använder sig av "tjallare", det är väl ingen hemlighet?
Citera
2009-04-21, 12:54
Medlem
stelkramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokerleo
Ifall ni inte visste om detta så har polisen sedan 15 år tillbacka börjat hålla sig med tjallare som får betalt.

HAHA tänker många av er inte i sverige inte Men jo du just i sverige händer det,
har själv varit me och sett allt ske då min far var en äcklig tjallare som har satt hur många heroin försäljare som helst bakom lås o boom.

Det var väll mest för att han skulle få sälja sitt eget heroin utan problem o slippa rädslan av polisen ska behöva ta en, haha dom till o med vaktade honom så ingen annan polis från annan distrikt skulle lägga sig i.

Nu till summor dom delar ut

Hash = dåligt me pengar oberoende av mängd 100 gram i beslag ger c:a 2-3000kr
anfetamin =inte bästa utdelningen heller kan ej exakta prissumman på det då jag ej har så mycke erfarenhet av det men vet att det är dåligt betalt .

ja dom stora pengarna är på cocain och heroin där vet jag att dom ger dig runt 60-100,000kr per kg dom beslagtar samma gäller för cola.

att detta är sant kan jag gå i god med mitt liv , och det gör jag då jag kommer presentera mig så ni vet vem min fina far är med som sålt alla stackars människor.

Men här har ni tjalarens namn i bara stora bokstver DAVID BOEN förre detta TAHMORES RAHIM KASHANI

NU till polisens avdelning när dom varvar dig till sig så talar dom om att det finns en bunt med namn i ett kassa valv på nån bank som alla tjallares namn står på och om man vill lämna dom information mot betalning så kan dom registrera dig på listan.

Ja Ja Jag har försökt få expressen eller aftonbladet o ta upp detta men utan resultat så nu kör vi det här och hoppas på att svene öppnar ögonen och säger ifrån dom fulla äckliga takterna dom kör med.

alla allvarliga frågor besvaras innom 48 tim.

MVH
Leo Boen

Nu vet jag inte riktigt om det stämmer, men är det verkligen okej att outa någon sådär? Om det nu är sant så lär det nog vara flera som är ute efter personen som satte dit dom.
Citera
2009-04-21, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Monokeldouche
Lite småkul att du spyr på tjallare, men i samma mening själv säljer ut en kille, som dessutom om jag förstår det rätt är din pappa(?!).
Ironin ligger i luften.

Du förstår tydligen inte den stora bilden av vad vi tillåter staten att göra bakom vår rygg. tjallare har alltid funnits och kommer alltid att finnas frågan är hur moraliskt är det staten håller på med.
Citera
2009-04-21, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Monokeldouche
Ironin ligger i luften.

Jag visste då inte hur mycket pengar dom fick och det va intressant att veta, därav tråden kanske.
Citera
2009-04-21, 13:39
Bannlyst
Ja...
Alla människor idag är så självupptagna och själviska av sig. Det märks verkligen och allra värst är det i drogkretsar.

Jag som försöker sprida glädje och inte har något emot att bjuda på mig själv och det jag har blir ofta utnyttjad och av personer som aldrig någonsin ens skulle tänka sig att bjuda tillbaka.

Människan är ond och självisk av naturen verkar det som. Vissa värre än andra...

Det är likadant inom klottervärlden att polisen, csg o div andra väktaräckel anlitar klottrare som de fångar och förmildrar deras straff ifall de börjar gola ner sina vänner och ovänner.

Jag har redan tappat tron på mänskligheten i och med sådant här mygel och allmänt vidrigt beteende. Det blir bara värre för var dag som går...

Alla pratar skit bakom varandras ryggar och det handlar om att blogga ut hela sitt liv och överglänsa alla andra oavsett hur man går till väga.

Ursäkta om det är mycket svammel men jag skulle kunna skriva en lång avhandling om hur grovt jag avskyr denna del av mänskligheten.
Citera
2009-04-21, 13:42
Medlem
Ravekommisionens avatar
Det är väl ingen hemlighet att polisen använder sig av informatörer?
Citera
2009-04-21, 14:15
Medlem
Underdarks avatar
15 år låter som en lite för kort tid.
Droger har funnits mycket längre än så och så har även tjallarna.
Citera
2009-04-21, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
15 år låter som en lite för kort tid.
Droger har funnits mycket längre än så och så har även tjallarna.

nej men säger du det jävlar tack för upplysningen, dom som inte saknar alla sina hjärn celler fattar att det är frågan om hur länge polisen har betalat folk öppet på papper o inte va du nu tror det handlar om. men du kanske är en sådan själv och vet att dom hållit på längre o även det är en annan sak än det du skrev om.

men vilken tur du la till din kommentar annars hade alla trott att drogerna kom till världen för bara 15 år sen och även polisen då da enligt dig.

det finns fler som dig så var inte orolig du e inte ensam världen kryllar av såna som du
Citera
2009-04-21, 17:18
Medlem
Himmler!s avatar
"Det var väll mest för att han skulle få sälja sitt eget heroin utan problem o slippa rädslan av polisen ska behöva ta en, haha dom till o med vaktade honom så ingen annan polis från annan distrikt skulle lägga sig i."

Det där låter ju underbart, snacka om en bra deal. Hur som helst så ser anser jag att heroinförsäljning är en ytterst smutsig bransch och jag ser ingenting omoraliskt i polisens agerande för att få fast några av dom värsta avskummen i samhället. Och som tidigare har nämnts så är du ju själv en golare som gärna hänger ut din egen far på sveriges största internetforum.
Citera
2009-04-21, 18:05
Medlem
ninkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokerleo

Folk som du får mig att känna mig så jävla obekvämt... Om du nu vill sätta din farsa bakom lås o bom, gör det fan själv. Kom inte hit som en hormondrypande 13-åring och försök att få annat folk att tjalla. Även om du är ledsen att din farsa tjallade på andra heroinister, varför ska du blanda dig i det? och ännu bättre: vafan gör du här och grinar??
Citera
2009-04-21, 18:43
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
"Det var väll mest för att han skulle få sälja sitt eget heroin utan problem o slippa rädslan av polisen ska behöva ta en, haha dom till o med vaktade honom så ingen annan polis från annan distrikt skulle lägga sig i."

Det där låter ju underbart, snacka om en bra deal. Hur som helst så ser anser jag att heroinförsäljning är en ytterst smutsig bransch och jag ser ingenting omoraliskt i polisens agerande för att få fast några av dom värsta avskummen i samhället. Och som tidigare har nämnts så är du ju själv en golare som gärna hänger ut din egen far på sveriges största internetforum.

Håller helt med. Betalade tjallare har f ö funnits hur länge som helst, intet nytt på östfronten med andra ord.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in