Citat:
Ursprungligen postat av analfungus
Att dma av din signatur s mste jag frga om du r psyko- eller hypnosterapeut? r sjlv vldigt intresserad av att lsa vidare till psykoterapeut men vill d ocks inrikta mig p hypnos. Urskta fr ot nu, men vilken utbildning gick du och vart? Har du grundutbildning som psykolog?
Du tnkte lite p Freud dr

Han finns allt med, fast han gick ifrn hypnosen.....eller gjorde han verkligen det? Bde JA och NEJ. Sjlv sysslar jag mestadels med Hypnoterapi, men visst blir det ven lite coaching under hypnos ibland. Har du intresse att sjlv lsa psykologi s rekommenderar jag verkligen att du lgger in hypnos som ett verktyg. Hypnosen anses som vrldens starkaste verktyg fr att komma t mnga problem.
STATESTIKEN TALAR FR SIG SJLV!!
Psykoanalys
38% frbttring efter 600 sessioner
Beteendeterapi
72% frbttring efter 22 sessioner
Hypnoterapi
93% framgng efter 6 sessioner
~ American Health Magazine
Vilka jag har studerat hos.....i England och Fredrik Praesto, Svenska skolan fr etisk och analytisk hypnosterapi samt en kurs hos IHG. Vilken som r att rekommendera r svrt att sga d de r s olika. Men har under hsten och 2013 bokat in mig p NGH. SEdan kan jag tala om vilken jag tycker var bst. Vad det gller videon p Youtube s har den ingenting med terapi att gra, utan klienten och flickvnnen ville ha lite roligt