Det är också min favorit, Johnny Guitar kommer på andraplats. Skulle dock vilja ha mer musik och mycket mer prat från Mr. New Vegas eftersom det lätt blir tjatigt i längden. Tror jag har hört om att Primm har en ny sheriff från level 6 till level 31...
Jag körde uppdrag åt NCR och för mig slutade spelet med att Jag dödade ett gäng anhängare till Ceasar i ett nytt krig om Hoover dam. Så tror det finns ett slut för varje fraktion du bestämmer dig att hjälpa. Spelar du åt Ceasar så får du ett annat slut, Brotherhood of Steel så får du ett annat och so on. (Antar jag.)
Jag har ju faktiskt hängt på NCR hela spelet, men kunde inte göra något i slutet, det ända alternativet var att jag och robotarna skulle ta över stället.
Jaja, får exprimentera lite och se hur det blir nästa playthrough .
Hur får man upp bomb planet?
Jag har fått questen, detonatorn och "breathing mask". Men när jag simmar ner till planet så får jag ingen option att attacha floating gear.
Måste jag skaffa floating gear från någon annan?
Hur får man upp bomb planet?
Jag har fått questen, detonatorn och "breathing mask". Men när jag simmar ner till planet så får jag ingen option att attacha floating gear.
Måste jag skaffa floating gear från någon annan?
Håller på att få hjärnblödning på Stands in the grass.
Har tack o lov fått död på alla gröna idiotvarelser. Men... Jag fattar fan inte vart jag ska. Kollar på kartan. När jag går in i oxygen room så pekar kartan på att man ska ut därifrån igen, likadant med common room. Så enda stället man kan komma nåstans är en låst port med en terminal bredvid. Kan inte låsa upp. Vart ska jag? Helvete!