2011-09-10, 01:00
Medlem
Vill inte läsa tråden då jag riskerar att spoila spelet för mig men jag har en dum fråga.

Kan man köra Old World Blues och Honest Hearts samtidigt? och fortf börja spelet från sin riktiga början?
Eller blir dessa addons helt nya spel?
Citera
2011-09-10, 01:08
Medlem
Psoitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dear_Joan
Vill inte läsa tråden då jag riskerar att spoila spelet för mig men jag har en dum fråga.

Kan man köra Old World Blues och Honest Hearts samtidigt? och fortf börja spelet från sin riktiga början?
Eller blir dessa addons helt nya spel?
Nej det går bra. Du får Old World Blues och Honest Hearts som quests i loggboken så den förändrar inget på det sättet. Finns ytterligare en expansion om du nu är intresserad.

Det finns en trait som du kan välja i början av spelet som heter "Wild Wasteland" som ändrar en del i spelet men jag är osäker på om den ändrar någonting i storyn.
Citera
2011-09-10, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psoitis
Nej det går bra. Du får Old World Blues och Honest Hearts som quests i loggboken så den förändrar inget på det sättet. Finns ytterligare en expansion om du nu är intresserad.

Det finns en trait som du kan välja i början av spelet som heter "Wild Wasteland" som ändrar en del i spelet men jag är osäker på om den ändrar någonting i storyn.

Tackar för snabbt svar!

Jodå det är jag

Lirade lite FNV när det var nytt, Wild Wasteland var väl att man hittade lite random saker ute i världen?
Kan minnas fel dock.
Citera
2011-09-10, 01:25
Medlem
Psoitiss avatar
Citat:
Tackar för snabbt svar!

Jodå det är jag

Lirade lite FNV när det var nytt, Wild Wasteland var väl att man hittade lite random saker ute i världen?
Kan minnas fel dock.
Dead Money Trailer

Ja jag tror att det är så men jag har aldrig spelat med det själv så jag är lite osäker men när man söker runt lite verkar det ju vara så.
Citera
2011-09-10, 09:57
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Tackar för snabbt svar!

Jodå det är jag

Kan minnas fel dock.

Du fick humor events istället. Fast det var sämre då du bland annat fick Ailens istället för banditer som hade en av dom bästa bössorna i spelet.
Tror dom sa det var en kompromiss av dom som gjorde spelet, vissa ville ha mer humor men inte dom andra.
Citera
2011-09-14, 17:27
Medlem
MrFingals avatar
http://www.youtube.com/watch?v=KICszQNDUOA

Lonesome Road trailer.
Citera
2011-09-15, 14:28
Medlem
guIIets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFingal
http://www.youtube.com/watch?v=KICszQNDUOA

Lonesome Road trailer.
Jag har längtat efter denna DLC i snart ett halv år. Hoppas detta blir episkt.
Citera
2011-09-16, 17:25
Medlem
ploxinations avatar
Jag vill egentligen bara spela huvudstoryn, men vill inte ha en jävla max-level som i Fallout 3. Om jag bara spelar med DLC Old World Blues, får jag samma max-level som om jag installerar alla DLCs?
Citera
2011-09-16, 17:48
Moderator
Arne.Ankas avatar
Finns mods som ändrar maxlevel.
Citera
2011-09-17, 18:40
Medlem
Three-Gringoss avatar
"Finns mods som ändrar maxlevel."

setgs iMaxCharacterLevel <#> - set level cap (has to be set every time the game is started)

Kommandot ändrar maxleveln till det du sätter den till, ersätt <#> med den maxlevel du vill ha.

http://fallout.wikia.com/wiki/Gamebryo_console_commands
Citera
2011-09-19, 00:36
Medlem
DasIljass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrasigFlummare
Bör man ha spelat föregående Fallout spel innan man ger sig på FNV? Eller går det lika bra att starta som newcomer?

NV var mitt första fallout och det kommer funka jättebra men då och då kommer de komma upp en del frågetecken (bara lore grejer) så leta lite här http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Wiki om du undrar över nåt
Citera
2011-09-20, 13:01
Medlem
Melecheshs avatar
Borde inte Lonesome Road vara ute nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in