2011-08-11, 16:21
Medlem
IshethZenunims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Tackar tackar! laddar ner en del jag gillade just nu!
Men jag letar efter 2 st som jag inte tycks hitta, men är ganska säker på att det finns. Det är en som innehåller Motion Blur effekten och en annan som gör att "crosshair"-en ser ut som i vanliga FPS. dvs ett +, kan någon hjälpa?
Dynamic crosshair som du efterfrågar är en del av Project Nevada, om jag inte minns fel. Har du dessutom iHUD så försvinner ditt crosshair helt när du stoppar vapnet i hölstret.
Citera
2011-08-13, 20:13
Medlem
Wazupfbs avatar
Herregud jag märkte precis att jag nog är en "över sparar" lol
1000 saves på 2 omgångar haha.

Hur många saves har du?
Citera
2011-08-13, 22:19
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wazupfb
Herregud jag märkte precis att jag nog är en "över sparar" lol
1000 saves på 2 omgångar haha.

Hur många saves har du?

15 1,25 omgång
Citera
2011-08-13, 23:19
Medlem
Wazupfbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
15 1,25 omgång

Oh det va bra gjort!
Förstår inte varför jag sparar så mycket är något jag fått för mig bara för det är ju inte så att jag laddar om spelet om jag skulle åka på däng.
Citera
2011-08-14, 14:15
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Oh det va bra gjort!
Förstår inte varför jag sparar så mycket är något jag fått för mig bara för det är ju inte så att jag laddar om spelet om jag skulle åka på däng.
Jag sparar också väldigt mycket, för av erfarenhet så gör jag hellre det än att förlora flera timmars spelande vid en krasch eller liknande.
Citera
2011-08-19, 16:37
Medlem
Wazupfbs avatar
ja jag kom på här om dagen att jag började faktiskt över spara just för att jag hade hört om folk som sa att det var massa buggar osv i fallout,
Sen fortsatte det.

Men helt ärligt så har jag aldrig vart med om en crash på varken fallout3 eller new vegas.
(spelar på xbox360)
Citera
2011-08-19, 17:00
Medlem
Kyotos avatar
Citat:
ja jag kom på här om dagen att jag började faktiskt över spara just för att jag hade hört om folk som sa att det var massa buggar osv i fallout,
Sen fortsatte det.

Men helt ärligt så har jag aldrig vart med om en crash på varken fallout3 eller new vegas.
(spelar på xbox360)
Kanske just att du spelar på 360 som gör att det inte krashar lilla gubben.

Har spelet på xbox med har klarat ut det genom endas autosaves och 40 timmar speltid.
Men till pc är det så att det ofta kan ge upp om man spelar med mycket modar och så. har nog 300 saves nu efter 28 timmar max var en tur med 1000+ saves på 152 timmar speltid.
Men spelet blir ju 1000000 gånger bättre med mods och det är dem som får spelet att leva vidare, så det är värt de krasher man råkar på.
Senast redigerad av Kyoto 2011-08-19 kl. 17:04.
Citera
2011-08-20, 17:45
Medlem
darjeengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DK333
Hände mig också första gången jag spelade det. Tror det beror på att du öppnade eld mot Follows-Chalk innan han fick möjlighet att tala med dig. Då blir alla fientliga mot dig.

Kolla här för mer info:
http://fallout.wikia.com/wiki/Honest_Hearts

Det där är lite lurigt, en av de stammedlemmarna som attackerar dig blir lönnmördad av en s.k "good guy" och ifall du råkat öppna eld och träffat honom så blir allt väldigt jobbigt, så det är bara att köra om!
Citera
2011-08-20, 17:53
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darjeeng
Det där är lite lurigt, en av de stammedlemmarna som attackerar dig blir lönnmördad av en s.k "good guy" och ifall du råkat öppna eld och träffat honom så blir allt väldigt jobbigt, så det är bara att köra om!

Jag tycker fan det partiet av Honest hearts är rätt taffligt gjort.

Även jag råkade spreja ner indianfan.. Det är ju långt innan man har lärt sig att urskilja de olika stammarnas utseende och med tanke på hur ofta AI'n lyckas skjuta sina kompisar i bakhuvudet så tänkte jag att det inte var mer med det...
Citera
2011-08-23, 12:57
Medlem
Kyotos avatar
Hittat en mod som hjälper spelet ifrån att krascha och sånt.
"you should probably make New Vegas 'Large Address Aware' (ie. let it use more than 2GB, which it is currently locked to) to give New Vegas more memory access. This can reduce crashing and even give a performance/ framerate boost! Your mileage may vary."

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35262

NVSE compatible version (direct download):
http://nvse.silverlock.org/beta/fnv4gb_nvse.zip
Citera
2011-08-25, 15:31
Medlem
MrFingals avatar
Nästa DLC kommer 20e September.

Citat:
We’re excited to share that Lonesome Road, the fourth add-on pack for Fallout: New Vegas, will be available for download on Xbox LIVE, PlayStation Network and Steam on September 20th.

Samt 2 itempacks veckan efter, den 27e.

Citat:
Today we’re also announcing two additional DLC packs, Courier’s Stash and Gun Runners’ Arsenal, which will be available for download one week later on September 27th.

http://www.bethblog.com/index.php/2011/08/25/lonesome-road-coming-september-20th-couriers-stash-and-gun-runners-arsenal-one-week-later/

Mer info och några sceenshots i länken.
Citera
2011-08-25, 16:05
Medlem
Farbror Fazers avatar
Jag hade bara ren jävla tur att jag inte köttade ner följkalen i början på honest hearts. Eller, han hade snarare en jävla tur.

Fattar inte grejen med DLC packs. Patchade Skidrow där alla packs ingick. Vipps så fylldes mitt inventory med alla items som jag lagt in. Var tvungen att försöka minnas vad som var mitt och slänga ut resten på marken, typ 50 saker.

Hur efterblivet är inte det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in