2011-06-08, 22:13
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Öppna printscreenen i Paint och välj att spara den, självklart då i det formatet du vill ha.

Kan tillägga att jag precis börjat om en spelomgång, har hunnit spela 15 timmar, har snart gjort de flesta quests man kan göra innan The Strip, har nämligen inte gått in dit ännu, har inte bestämt mig för vilken faction jag ska hjälpa, har kört med alla, men funderar på att köra med Yes Man, alternativt Mr. House.

Håll tråden igång, älskar att sitta och läsa om allt i Fallout-trådarna!
Mjo det är ju så man får göra vilket är ganska drygt, det tar mer plats och måste konventeras innan man slänger upp dom tex nexus :/
Skulle vara skönt om dom automatiskt sparades som jpeg.
Citera
2011-06-08, 22:43
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Har inte spelat klart Honest Hearts, men har kört ett par quests, det är schysta miljöer och allt, men kan inte helt uttala mig, har i princip bara läst bra saker om den DLC'n.
Då har du inte läst denna tråden...
Citera
2011-06-08, 23:56
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Då har du inte läst denna tråden...
Hade för mig jag läst bra saker om det just i denna tråden, var tvungen att söka efter inlägg med "Honest Hearts" i, visade sig att jag visst bara läst ett inlägg om HH som jag lagt på minnet..

https://www.flashback.org/sp30691801
Citera
2011-06-10, 21:21
Medlem
HappyHours avatar
Finns det fler ställen man kan hitta massvis med caps på än
? Fick lite lätt hjärtklapp när jag helt plötsligt hittade 7.600 caps i en låda där inne!
Citera
2011-06-13, 09:41
Medlem
isse858s avatar
Införskaffade Honest Hearts igår, vad blev egentligen fel när spelet uppför sig så här:

Citera
2011-06-13, 09:51
Medlem
DK333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isse858
Införskaffade Honest Hearts igår, vad blev egentligen fel när spelet uppför sig så här:

Hände mig också första gången jag spelade det. Tror det beror på att du öppnade eld mot Follows-Chalk innan han fick möjlighet att tala med dig. Då blir alla fientliga mot dig.

Kolla här för mer info:
http://fallout.wikia.com/wiki/Honest_Hearts
Citera
2011-06-13, 20:12
Medlem
Intotherainbows avatar
Får vi Old World Blues ikväll? För en tid sedan var releasedatumet 14 juni men nu hittar jag inte den infon längre .

Någon som vet mera? Jag behöver nya världar utforska!
Citera
2011-06-13, 21:40
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Får vi Old World Blues ikväll? För en tid sedan var releasedatumet 14 juni men nu hittar jag inte den infon längre .

Någon som vet mera? Jag behöver nya världar utforska!

Om det släpps den 14:e rör det sig snarare om imorgon kväll eller övermorgon då det vi är före jänkarna i tid. HH släpptes väl 15:e maj om jag minns rätt.
Citera
2011-06-14, 02:19
Medlem
Benkkes avatar
Lirar igenom Dead Money nu, har problem med att hitta dom där 3 säkringarna man ska sätta i en ellåda tillsammans med scarface bruden. Har hittat 2st 1 saknas och jag har rusat runt på allt för många ställen utan resultat
Citera
2011-06-16, 14:41
Medlem
Herr Lindholms avatar
Dom där speciella knepen för obeväpnad närstrid, är de liksom optimerade för handkontroller? Är det värt att köpa en Xbox 360-kontroll för PC bara för att få känna sig som Bruce Lee?
Citera
2011-06-16, 14:43
Medlem
darjeengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Dom där speciella knepen för obeväpnad närstrid, är de liksom optimerade för handkontroller? Är det värt att köpa en Xbox 360-kontroll för PC bara för att få känna sig som Bruce Lee?

Nja, jag spelar på PC och tycker det går relativt bra ändå, är du mer bekväm med kontroller så visst, men ifall du vanligen spelar på PC bör du inte ha några problem.
Citera
2011-06-16, 14:47
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darjeeng
Nja, jag spelar på PC och tycker det går relativt bra ändå, är du mer bekväm med kontroller så visst, men ifall du vanligen spelar på PC bör du inte ha några problem.
Det beror helt och hållet på vad det är för spel och/eller vilken stil jag vill köra. Av personlig erfarenhet så är tangentbord+mus bäst för FPS på riktigt. (Man hade en dröm om att låta PC och Xbox 360-spelare mötas på Live, men det föll på att PC-spelarna totaldominerade i testerna.) Handkontroll för action med knepiga(re) kombinationer. Har spelat ett antal Sega Megadrive-spel på emulator. Och det var i princip bara Desert Strike-spelen som fungerade för mig, just för att det inte är så mycket råaction. Har jag fattat saken rätt så är V.A.T.S. till för att dels få med AP från de tidigare spelen och dels kompensera för att tangentbord+mus är som det är.

Någon som prövat handkontroll då? Blir man en urusel prickskytt med handkontroll?
Senast redigerad av Herr Lindholm 2011-06-16 kl. 14:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in