Har lirat närmare 100 timmar och scoutat hela kartan på varenda liten tillgång.
Nästan 100 000 caps, alla vapen och armors, har också provat de flesta companions.
Hela wasteland är helt dött och ingen caravan har några pengar eller nåt vettigt att köpa kvar.
Om jag stöter på en Deathclaw är det rena julafton när man får lite action.
Jag bestämde mig för att köra klart spelet och begav mig till Hoover Dam för att göra de sista questen men blev lite förundrad över att dom ville
...utplåna allt och alla!
Först fick jag ju dräpa mr. house och great khans, och även slakta the king, det gjorde mig inte speciellt mycket eftersom dom är drägg.
Men nu vill dom också att jag ska utplåna Brotherhood of steel?
Fan heller dom är mina broos, tänker inte hugga dom i ryggen nu.
Så finns det andra sätt att avsluta spelet förutom att sälja sin röv till NCR nu när jag trots allt valt sida?
Well, here’s what happened: our next DLC release (announcement coming very soon, we promise) has been complete while we worked on getting a patch ready for you all. We didn’t want to just release more DLC before we had a patch that would improve the overall New Vegas experience.
The good news is that we do have such a patch and it’s been handed off to the necessary platform owners. It should be released in the next couple of weeks on 360, PS3 and PC (can’t be more specific than that, I’m afraid, although PC will almost certainly get it first).
Hur är det med companions och dead money, kan man ha med en/fler, be resten vänta i ett av ens hus eller kommer alla återgå till sina ursprungliga platser?
Har lirat närmare 100 timmar och scoutat hela kartan på varenda liten tillgång.
Nästan 100 000 caps, alla vapen och armors, har också provat de flesta companions.
Hela wasteland är helt dött och ingen caravan har några pengar eller nåt vettigt att köpa kvar.
Om jag stöter på en Deathclaw är det rena julafton när man får lite action.
Jag bestämde mig för att köra klart spelet och begav mig till Hoover Dam för att göra de sista questen men blev lite förundrad över att dom ville
...utplåna allt och alla!
Först fick jag ju dräpa mr. house och great khans, och även slakta the king, det gjorde mig inte speciellt mycket eftersom dom är drägg.
Men nu vill dom också att jag ska utplåna Brotherhood of steel?
Fan heller dom är mina broos, tänker inte hugga dom i ryggen nu.
Så finns det andra sätt att avsluta spelet förutom att sälja sin röv till NCR nu när jag trots allt valt sida?
Om du har kvar McNamara som Elder kan du fixa en fred mellan BoS och NCR. Annars kan det vara kört.
En fråga till er som både har spelat Fallout New Vegas och Fallout 3:
Som en fattig student har jag inte mycket pengar men vill ändå köpa ett fallout spel.
problemet är att jag inte vet om jag ska köpa Fallout 3 för 20 euro eller om jag ska köpa new vegas för 50 euro.
är det en stor skillnad på spelen? är något av dom mycket bättre än den andra? Vad ska jag köpa?
Vad jag har hört är att Fallout 3 är ett fantastiskt spel medan New vegas har det inte varit lika stor sensation över. fast jag kan ha fel.
Som en fattig student har jag inte mycket pengar men vill ändå köpa ett fallout spel.
problemet är att jag inte vet om jag ska köpa Fallout 3 för 20 euro eller om jag ska köpa new vegas för 50 euro.
är det en stor skillnad på spelen? är något av dom mycket bättre än den andra? Vad ska jag köpa?
Vad jag har hört är att Fallout 3 är ett fantastiskt spel medan New vegas har det inte varit lika stor sensation över. fast jag kan ha fel.
Det beror nog mycket på att NV var så likt 3an och därmed inte var lika "nytt" samt att trean var det första "riktiga" Fallout-spel på typ 10 år. NV är bättre än 3an nästan alla punkter.