2010-11-18, 00:51
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Nej, det tog tid för mig med då jag valde detta alternativet också
Citat:
Ursprungligen postat av Lesnar
Vad gör dom där DLC sakerna man kan ladda under "data files?

Caravanpack
Classicpack
Merecenarypack
tribal pack

är det något man spelar efter man har klarat ut "vanliga" spelet? eller något som man ska köra direkt? =)
Det var olika startpacket som framförallt amerikaner kunde välja mellan beroende på om man förhandsbokade från amazon.com och liknande ställen
Citat:
Ursprungligen postat av EttBjurn
Första DLC:n http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20101117/forsta-dlc-till-fallout-new-vegas
Känns riktigt tarvligt att det bara kommer till xbox
Eftersom Windows alltid fnaskar runt Fallout så får de alltid en viss period "ensamrätt" till dlc, det kommer senare släppas till de övriga precis som game of the year edition till fallout 3!
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Tråkigt att de inte verkar spinna vidare efter NV mainquest;

Låter ju inte alls som en fortsättning efter MQ....
Då det bara är en liten dlc så förstår man nästan att det bara är en förlängning av spelet och inte en fortsättning, precis som Red Dead Redemptions extrauppdrag!
När det börjar komma fler saker samt folk börjar klaga ordentligt på att man inte kan fortsätta spelet efter MQ så kommer ett större dlc säkert komma

En fråga till er som varit i Vault 11-
Citera
2010-11-18, 01:46
Medlem
Skit-Kjells avatar
Ska bli kul att få döda varenda jävel ute i den där helvetesöknen när jag utforskat klart överallt. Allt ska dö!
Citera
2010-11-18, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
En fråga till er som varit i Vault 11-

Nere i källaren i overseers office, du vet man kan öppna den där runda saken i mitten av rummet och under där så finns en källare och ja, xp glitchen fungerade med update 2.
Citera
2010-11-18, 03:19
Medlem
crackbitchs avatar
Sitter och funderar på vilken konsol man ska köpa spelet till, är det någon skilland på xbox och ps3 versionen?
Citera
2010-11-18, 11:32
Medlem
katatonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crackbitch
Sitter och funderar på vilken konsol man ska köpa spelet till, är det någon skilland på xbox och ps3 versionen?

Om du har en hyfsad PC, köp det absolut inte till någon konsol alls då du inte kan modda Fallout 3 / Fallout New Vegas till konsol. Mods till dessa spel är snarare ett måste än en lyx, gör spelen extremt mycket bättre. Om det inte är en möjlighet, kör på 360-versionen.
Citera
2010-11-18, 11:38
Medlem
searchfunctions avatar
När och var kan man lära sig power armor träning?

Citera
2010-11-18, 12:07
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av searchfunction
När och var kan man lära sig power armor träning?

Citera
2010-11-18, 12:34
Medlem
Var får jag tag i massor med Mini nukes?
Citera
2010-11-18, 12:38
Medlem
katatonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon

Citera
2010-11-18, 13:33
Medlem
Skulle verkligen vilja höra varför vissa ser Fallout: New Vegas som en återkomst till de första spelen efter det "bedrövliga" Fallout 3, jag tycker NV och F3 är rätt lika och förstår inte vad som skulle vara så himla mycket bättre med det förstnämnda (även om det ÄR bättre, dock med liten marginal främst pga av alla faktioner man kan välja att samarbeta med). Själv älskar jag alla spelen i serien, förutom Tactics och Brotherhood of Steel som jag inte pallat testa än så länge.
Senast redigerad av SupposedToRot 2010-11-18 kl. 13:36.
Citera
2010-11-18, 14:09
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katatoni
Om du har en hyfsad PC, köp det absolut inte till någon konsol alls då du inte kan modda Fallout 3 / Fallout New Vegas till konsol. Mods till dessa spel är snarare ett måste än en lyx, gör spelen extremt mycket bättre. Om det inte är en möjlighet, kör på 360-versionen.

Hur funkar detta egentligen? För mig har det bara vart konsol som gällt sedan man slutade med spela på spectrum och det är först iom New Vegas som jag testat att lira på PC. Det funkar ju över förväntan faktiskt..men hur moddar man spelen då och vad innebär det? Helt borta på PC fronten vad gäller spel
Citera
2010-11-18, 14:11
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Hur funkar detta egentligen? För mig har det bara vart konsol som gällt sedan man slutade med spela på spectrum och det är först iom New Vegas som jag testat att lira på PC. Det funkar ju över förväntan faktiskt..men hur moddar man spelen då och vad innebär det? Helt borta på PC fronten vad gäller spel

http://newvegasnexus.com är nog bästa sidan för mods
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in