Asså varför är man liked av NCR för att helt plöstligt bli neutral? Det konstiga är ju att ju gör uppdrag åt dom hela tiden och det står NCR fame gained?
Jag vet inte om jag tagit på mig detta questet lite för tidigt. Jag sprang på Helios One byggnaden av en slump, och började utforska där. I alla fall, jag har kommit så pass långt att jag ska stänga av mainframe och välja en utgång. Men den säger att den behöver mer ström? Hur gör jag detta? Som sagt, jag är tidig i spelet så min science och liknande är inte speciellt hög. :/
Eller måste jag helt enkelt vänta och komma tillbaka?
Jag vet inte om jag tagit på mig detta questet lite för tidigt. Jag sprang på Helios One byggnaden av en slump, och började utforska där. I alla fall, jag har kommit så pass långt att jag ska stänga av mainframe och välja en utgång. Men den säger att den behöver mer ström? Hur gör jag detta? Som sagt, jag är tidig i spelet så min science och liknande är inte speciellt hög. :/
Eller måste jag helt enkelt vänta och komma tillbaka?
Finns ett poseidon employee id kort man kan använda, så ut och sök i byggnaden med dig.
Bättre vad gäller det mesta, vissa saker som (enligt mig) Fallout 3 gör bättre dock. Dialogerna är otroligt mycket bättre än FO3 dock, enorm skillnad där.
Jag tycker sämre. Fast det verkar som de flesta här tycker bättre...
Vad är det du tycker det gör bättre? Jag kan inte komma på en enda sak som FO3 gör bättre än New Vegas (om vi bortser från de tekniska problem vissa har).
Vad är det du tycker det gör bättre? Jag kan inte komma på en enda sak som FO3 gör bättre än New Vegas (om vi bortser från de tekniska problem vissa har).
Det är en helt annan känsla i spelet och enligt mig så är mainquesten i F3 mycket bättre också.