• 1
  • 2
2003-10-22, 13:11
Medlem
http://byt.storlek.nu/

Skulle vara grymt om det funka
Citera
2003-10-22, 13:42
Bannlyst
spam......
Citera
2003-10-22, 13:43
Medlem
mb_2000s avatar
Citat:
"Varför kan man inte beställa mot postförskott?"

-Det är en fråga som ofta återkommer sedan jag slopade postförskottsbeställningar. Att jag slopade den berodde på ett växande antal icke-uthämtade manualer. Jag märker att människor känner sig säkrare om de beställer mot postförskott, men fråga dig själv vad skillnaden mellan dessa 2 sätt att beställa är.. Båda betalas i förskott, om jag nu verkligen var oärlig så hade jag kunnat skicka skräp, du betalar ändå postförskottsavgiften innan du öppnar kuvertet! Det enda skillnaden är att förskott är billigare för dig, och innebär inga förlorade pengar för mig...

Muahaha! Vilket båg! Om han skickar skräp och man öppnar det på postkontoret kan man lämna tillbaka det och få pengarna tillbaka! DET är skillnaden.

Dessutom liknar den här siten de gratisdokument jag hitade på engelska som berättar om den gamla goda tekniken "jelquing"... Även känt som "jacking" som i att runka. Metoden går ut på att runka långsamt
Citera
2003-10-22, 13:53
Medlem
hmm sjävla metoden borde inte vara omöjlig. I penis finns väl muskler? Isf borde du kunna träna dem på något sätt, för att bli större.
Kanske är säkrare att gå till ungdomsmottagningen än att köpa sånt på internet.
Citera
2003-10-22, 13:57
Medlem
rosamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoooN
hmm sjävla metoden borde inte vara omöjlig. I penis finns väl muskler? Isf borde du kunna träna dem på något sätt, för att bli större.

Nej, i penis finns svällkroppar, som fylls med blod vid erektion. Metoden går ut på att "sträcka" ut svällkropparna "pressa" ut blodet i dem, vilken ska få dem att bli större.

Jag är skeptisk...
Citera
2003-10-22, 13:58
Medlem
Quektimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoooN
I din penis finns inga muskler, bara svällkroppar.
Musklerna sitter kring bäckenet (eller nåt) och kan inte inverka på storleken.

Mvh Q

EDIT: rosamannen hann lite före...
Citera
2003-10-22, 14:00
Medlem
mb_2000s avatar
Det sitter dock ett ligament vid penisroten som "håller uppe" penis. Om man klipper det faller penisen fram och blir "längre", fast å andra sidan kan den inte stå upp längre, utan hänger bara där även om den blir hård
Citera
2003-10-22, 14:02
Medlem
Självklart! Svällkroppar! Det borde jag ju veta, pinsamt =/
Citera
2003-10-22, 14:13
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mb_2000
Det sitter dock ett ligament vid penisroten som "håller uppe" penis. Om man klipper det faller penisen fram och blir "längre", fast å andra sidan kan den inte stå upp längre, utan hänger bara där även om den blir hård

HAHA
Det lät ju så himla först tills jag kom till hänger bara där...
Citera
2003-10-22, 15:27
Medlem
TEOs avatar
Inte lämna tillbaka på posten.

Citat:
Ursprungligen postat av mb_2000
Muahaha! Vilket båg! Om han skickar skräp och man öppnar det på postkontoret kan man lämna tillbaka det och få pengarna tillbaka! DET är skillnaden.

Dessutom liknar den här siten de gratisdokument jag hitade på engelska som berättar om den gamla goda tekniken "jelquing"... Även känt som "jacking" som i att runka. Metoden går ut på att runka långsamt

Det spelar ingen roll vart du öppnar paketet. Har du öppnat det så är det bara att betala. Du skall egentligen inte ens få paketet innan du har betalat postförskottet. Så glöm det där med att få lämna tillbaka något som du öppnat till posten.
Citera
2003-10-22, 15:31
Medlem
TomBombadills avatar
Nån som kan slänga ut dom pengarna killen kräver och slänga 6 månader på det och sedan rapportera till oss?
Citera
2003-10-22, 15:50
Medlem
Dawnriders avatar
Hmm

Varför inte lika gärna göra såhär .. obs det är tänkt att man bara ska ägna sig åt EN av teknikerna.

http://thechillspot.tripod.com/jelqing.html

Ingen aning om det fungerar. Kanske.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här