Sidan han poserar framför är http://erowid.org. Lite märkligt eftersom det bara är en informationssida man definitivt inte kan köpa något ifrån, men det följer väl någon Aftonbladet-logik.
Precis som ovan talare säger så e det bara scamsidor idioterna på aftonhoran hittar... dom fattar inte att bara för att man googlar " köpa amfetamin NU" o det kommer upp sidor som passar in i deras efterblivna journalistik så betyder inte det att sidorna e äkta....e lite svårare än så. Men visst tycker man ju synd om alla ungdomar som e så korkade att man lägger en beställning på dessa sidor....hade 17-åringen frågat nån på aftonhorans Nöjesdel så hade han haft droger på 2 minuter ist....
Jag reagerade också på den artikeln. Jag har handlat lagliga och olagliga droger online i åratal, och aldrig snubblat över så många fantastiska erbjudanden.
Det enda man kan köpa efter 5 minuters googlande är Spice, kratom och diverse skit-hallucinogener. Droger långt svagare än alkohol och tobak alltså.
Haha vilket BS, skrattade högt när jag läste artikeln. Fattar grabben vilket arsle han är alltså? Jag hoppas folk som känner honom ger rejält med smörj.
Undra hur många 15 åringar som blir scammade idag tack vare Aftonbladet
Ungefär så. Aftonbladet ökar idag sin försäljning till ungdomar något enormt, och Google kommer se en oroväckande hög ökning på sökningar efter knarkotika.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!