2009-04-20, 21:55
Bannlyst
undra om det smäller på bra nu efter matchen, eller om det blir som efter förra förnedringsderbyt mot dif.
2009-04-20, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Är ju lite det jag menar. Det ser ju nästan ut som att han drar tillbaka armen när bollen närmar sig mål efter Söderströms nick. Ser ju rädd ut.

Ja han ser ganska uppgiven ut, men antagligen tror han att han har mer hjälp av sina lagkamrater än vad han har, minen efteråt säger väll allt. Sen är han ju ganska klumpig... Kim Christiansen hade nog hunnit den
2009-04-20, 22:22
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRotter
Är Gaisare så är inte partisk på något sätt.
Straffen är tveksam enligt min mening då foten KNAPPT rör Söders fot. På gränsen.
Tycker Göteborg har mycket boll ja, men kommer inte till några riktiga lägen i min mening. Sant som du säger att det inte hände mycket efter det att Allbäck gick ut och det är inte konstigt att luften går ur när man har så mycket emot sig. Måste vara grymt tufft. Dock var ÖIS hela vägen bättre när Allbäck var inne och jag tror inte bara det handlar om honom utan att även luften gick ur pga av målet i samma veva.
Måste ju faktiskt dra tillbaka det jag sa innan. Fast inte av anledningen du sa. Det är fortfarande solklart enligt mig att dom hakar ihop men på bilderna på fotbollskväll så ser man att Söder vänder inåt precis i steget där så det är faktiskt han som springer in i ÖIS:arens fot. Fel av mig.
2009-04-20, 23:01
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
16.000 på Råsunda. Va fan!

Hade du väntat dig något annat? Det är gnagets hemmaplan. Senast var det väl 11.000 har jag för mig när det var hif-dif så det var storpublik ikväll
2009-04-20, 23:13
Medlem
TheRotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Måste ju faktiskt dra tillbaka det jag sa innan. Fast inte av anledningen du sa. Det är fortfarande solklart enligt mig att dom hakar ihop men på bilderna på fotbollskväll så ser man att Söder vänder inåt precis i steget där så det är faktiskt han som springer in i ÖIS:arens fot. Fel av mig.

det är en svår situation för domaren. generellt så tycker jag det blåses på tok för mycket straffar till höger och vänster
2009-04-20, 23:19
Bannlyst
Citat:
16.000 på Råsunda. Va fan!

Två skitlag kan inte dra annat än en...........skitpublik

.
2009-04-20, 23:35
Medlem
feldgraus avatar
Vänligen fortsätt i den vanliga allsvenska tråden. Ett par inlägg flyttade dit. /MOD

/feldgrau

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in