2009-04-20, 21:43
Medlem
Djurgårdens målvakt är verkligen helt jävla usel.
2009-04-20, 21:45
Medlem
TheRotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LukasO
TheRotter: TACK SOM FAN!!! Ska köpa alla bortamatcher fö amlmö gratis nu.. Har i alla fall funkat så långt som till HIF borta

inga problem vettu. jag har försökt få in så många gaismatcher som möjligt men finns ju bara till en viss omgång på csport. Man kan köpa matcher på det viset fram tills den 1 april tror jag de va. och man kan skaffa koder fram tills den 23 augusti. Så det gäller att skaffa ett gäng koder så man har när det fyller på med mer omgångar på csport.

3-1, jag sa ju de. riktigt dåliga är djurgården. skulle inte förvåna mig om dem åker ur
2009-04-20, 21:47
Medlem
16.000 på Råsunda. Va fan!
Medlem
TheRotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbsan
är det lätt att bli medlem och så? tycker dom borde tänkt på att man kan göra flera konton och därför få massa gratis matcher...

jättelätt är det. trodde också de hade tänkt på de men icke! gäller att smida medans järnet är varmt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Djurgårdens målvakt är verkligen helt jävla usel.

Men han får ju inte mycket hjälp av försvaret. Han måste täcka första stolpen vid 3-1 målet. Nån av de andra 4 gårdarna borde ha haft söderström där... en löst inlägg och en ganska lös nick som enkelt går in, helt bedrövligt av DIF i den situationen.
2009-04-20, 21:48
Medlem
TheRotters avatar
Finns det verkligen skäl att skylla på Pa Dembo efter varje insläppt mål?
2009-04-20, 21:49
Medlem
timpakays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRotter
Finns det verkligen skäl att skylla på Pa Dembo efter varje insläppt mål?

Njae men 1-1 målet så vet jag inte ens vad han gjorde.
2009-04-20, 21:49
Medlem
hehe, låg publik siffra men inte helt otippat eftersom DIF-Bajen inte varit en publikmagnet dom senaste åren, bara när AIK har haft hemmaplan dom senaste åren som publik siffrorna går över 30000.
2009-04-20, 21:50
Medlem
P3RK3L3s avatar
Hur fan kan Dembo ha klappat ihop så totalt som han verkar ha gjort?
2009-04-20, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Stranger
Men han får ju inte mycket hjälp av försvaret. Han måste täcka första stolpen vid 3-1 målet. Nån av de andra 4 gårdarna borde ha haft söderström där... en löst inlägg och en ganska lös nick som enkelt går in, helt bedrövligt av DIF i den situationen.

Är ju lite det jag menar. Det ser ju nästan ut som att han drar tillbaka armen när bollen närmar sig mål efter Söderströms nick. Ser ju rädd ut.
2009-04-20, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpakay
Njae men 1-1 målet så vet jag inte ens vad han gjorde.

Och på 2-1 sitter han ju nästan ner istället för att göra sig stor...
2009-04-20, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRotter
inga problem vettu. jag har försökt få in så många gaismatcher som möjligt men finns ju bara till en viss omgång på csport. Man kan köpa matcher på det viset fram tills den 1 april tror jag de va. och man kan skaffa koder fram tills den 23 augusti. Så det gäller att skaffa ett gäng koder så man har när det fyller på med mer omgångar på csport.

3-1, jag sa ju de. riktigt dåliga är djurgården. skulle inte förvåna mig om dem åker ur

Jo, såg att matchlistan var begränsad sen.. Men fler än två bortamatcher ska nog hinna släppas innan den första

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in