Jag har just nu en Razer Diamondback 3G, den känns för liten för min hand och jag trodde att jag skulle vänja mig vid det men har aldrig gjort det.
Så nu funderar jag på att köpa en Logitech G5-mus, den verkar större. Men är den större och skönare att hålla i? Denna musen känns bara som en pain in the ass i princip. Dess former, dess storlek och allting känns mest bara fel.
Personligen tycker jag MX och G5 e mer eller mindre samma mus. Har själv en G5 o gillar den starkt.
G5an har ju även en så fiffig funktion, vikter för att balansera musen.
Men du borde väl ta o testa, om det nu är möjligt, för att se vilken som passar dig :P
Men ja, själva ytan på G5 ger förbaskat bra grepp, minns dock inte hur det va på MXen :P
MX518 använder jag ganska ofta, och anser fungerande men ingenting utöver det vanliga.
Oftast använder jag en äldre variant av Microsoft Elite, och både tgb och råtta av det sortimentet är riktigt sköna.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!