det undrar jag=(
Tomas Qvick. Lars Svartenbrandt och Arne Weise?
Frstr deras sjuka hjrnor att de han anvnda ena handen till att skala
sin egen banan. Hrde att Qvick frskte att stycka sin egen k-k. Han misslyckades, tyvrr. Arne Weise lskar att ta sig p staken kring jul. I r ska jan dock vara hemma p julafton och smeka sin ljusstacke medans han sprutar vitmossa p frun.
Nej, psykiskt sjuka masturberar inte. Ovanstende person ljuger. Sinnessjukdomen innebr en frvrngd verklighetsuppfattning, och drfr blir onani omjligt fr fr dem (vitt=svart, sex=askes osv), kanske utvecklas bisarra beteenden, intressen fr samlande, sm saker i formalin etc etc
Frresten visste jag inte att Arne Weise var psyksjuk. Kan du inte bertta lite mer? Han har ju erknt att han varit frekvent beskare av horor under ungdomen, samt att han druckit en del, men sinnessjuk?
dementa gr d i alla fall...
jobbade p lngvrden ett tag m svrt dementa. en tant skulle s fort hon fick chansen skulle hon in i kket och snatta diskborstar som hon sedan tillfredsstllde sig m... blyg var hon inte heller men sen va hon ju demnt.
dementa gr d i alla fall...
jobbade p lngvrden ett tag m svrt dementa. en tant skulle s fort hon fick chansen skulle hon in i kket och snatta diskborstar som hon sedan tillfredsstllde sig m... blyg var hon inte heller men sen va hon ju demnt.
Diskborstar??
Jag hoppas att hon anvnde skaft-nden.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!