2003-10-21, 14:28
Bannlyst
Hej på er alla!
var hos doktorn igår o fick propavan mot sömnbesvär
har hörtalas om dom...o de jag fått höra om dom är att dom funkar kasst
men........när jag tog en igår så vart jag djävligt sänkt så tydligen måste dom ju ha ngn slags verkan...så min fråga är är det någon som testat och ta några stycken...blir man bara mer trött eller får man något slags rus på dom??
Citera
2003-10-21, 17:28
Medlem
Andans avatar
Dom är inga du kan festa eller bli skön på... använd dom bara till det dom är tillför... att sova! Tar du fler så kan du räkna med myrkrypningar o massa obehagliga biverkningar.
Citera
2003-10-21, 18:06
Bannlyst
Kan man verkligen "festa" på nån form av sömnmedel eller lugnande? (dvs utan tillsatser av andra droger, i kombination kan de ju vara kul det vet jag)
Funderade på det efter gårdagens rohypnolknaprande, som var oerhört trist. Typ valium fast starkare.

Min teori är att de som upplever eufori på sömnmedel och lugnande, är samma som upplever detsamma av alkohol. Själv blir jag nämligen mest trött av sprit, medan jag vet andra som blir verkligen "i gasen".
Citera
2003-10-21, 21:04
Awaiting Email Confirmation
Stämmer nog Tim, jag tillhör dom som blir väldigt "på gasen" av alkohol, ja det blir faktiskt som ett uppåttjack om jag dricker grogg fort.
Jag tillhör även dom som mår väldans underbart på benzo, Rohypnol upplever jag i klass med åtminstånde de billigare cannabissorterna eftersom jag blir väldigt lugn och skön av de båda. Om jag tar Amfetamin i mindre doser så blir jag mest seg och i större doser så blir det bara ångest i flera dar efteråt.

Om jag ska på fest så föredrar jag alkohol eftersom det är den drog som får mej i feststämmning och på topp. Roppar törs jag inte blanda med alkohol men kanske lite gräs eller hash på efterfesten...

Jag tror att de flesta benzo som t.e.x Sobril, Stesolid i huvudsak funkar först när dom behövs vid ångest, sömnbesvär mm, med undantag för Flunitra som även kan användas till roligare saker. Jag har lite nervösa besvär och det är nog darför jag gillar benzo så mycket, även om jag är ganska försiktig med dom.
Citera
2003-10-21, 21:51
Medlem
Andans avatar
Benso går absolut att festa på... speciellt då rohypnol...men klart är det bättre i kombination med annnat(Dock ej alkohol)
Citera
2003-10-21, 22:52
Medlem
sist jag & min polare tog rohypnol på fylla var nog inte så speciellt bra,, va helt borta i pallet gick typ som robottar.. men d evar nog jävligt skönt.. värsta var att man inte kommer ihåg ett skvatt vad som hände på kvällen..Men vi tog en heldel också kanske har något med de också
men men...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in