2009-04-17, 00:11
Medlem
Har tänkt att köpa en touchsmart, tänkte fråga ni som vet lite mer. kan man koppla in ett ljudsystem till denna. har ett logitech z5500, om man kan koppla den antingen grön-orange-svart(5.1) eller optiskt. och om de går och koppla till större tv. så man kan kolla film på lcd-tvn (hdmi, vga?). touchen fattar jag att den inte hänger med, men bara bild. och om den duger till att ladda ner filmer på, spelar inte spel. kollar mest film och lyssnar mycket på musik, och håller mycket på med hemsidor och bilder. eller om de fanimej inte är bättre att bygga ihop en själv.

intel core 2 duo 2Ghz.
4 gb internminne
500 gb hdd
GeForce 9300GS 256 mb
Citera
2009-04-17, 12:46
Medlem
Xpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paallee
Har tänkt att köpa en touchsmart, tänkte fråga ni som vet lite mer. kan man koppla in ett ljudsystem till denna. har ett logitech z5500, om man kan koppla den antingen grön-orange-svart(5.1) eller optiskt. och om de går och koppla till större tv. så man kan kolla film på lcd-tvn (hdmi, vga?). touchen fattar jag att den inte hänger med, men bara bild. och om den duger till att ladda ner filmer på, spelar inte spel. kollar mest film och lyssnar mycket på musik, och håller mycket på med hemsidor och bilder. eller om de fanimej inte är bättre att bygga ihop en själv.

intel core 2 duo 2Ghz.
4 gb internminne
500 gb hdd
GeForce 9300GS 256 mb

Visst den är snygg & cool. Men om du ska koppla in en extern skärm - så förlorar du ju touchfunktinen ?
Citera
2009-04-17, 17:33
Medlem
men koppla in till extern skärm gäller ju bara när man ska kolla film på stora tvn. inte annars,
Citera
2009-04-17, 18:07
Medlem
Xpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paallee
men koppla in till extern skärm gäller ju bara när man ska kolla film på stora tvn. inte annars,

Okej, tycker du att du har pengar att kasta på en sådan dator - så gör det Visst, den är cool & snygg. Men skulle aldrig i hela mitt liv spendera pengar på något sådant. Men du gör som du vill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in