• 1
  • 2
2009-04-16, 23:35
Medlem
när jag tankade och installerade nyaste versionen av msn, slutade "visa vad jag lyssnar på" funktionen att fungera, både med Spotify och Winamp. Någon annan som har det problemet, eller är det bara jag? :P hur löser jag det?
Det fungerade fint på förra versionen av msn...
Citera
2009-04-16, 23:45
Bannlyst
Nya msn är rent ut sagt skitdåligt. Saknar enkelheten från det gamla. Inte kan man byta tillbaks heller

Gav dig inge svar på din fråga.. men ja...
Citera
2009-04-17, 00:32
Medlem
elmaco-tacos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Androooo
Nya msn är rent ut sagt skitdåligt. Saknar enkelheten från det gamla. Inte kan man byta tillbaks heller

Gav dig inge svar på din fråga.. men ja...
bara ladda ner gamla?
Citera
2009-04-17, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av elmaco-taco
bara ladda ner gamla?

Nej, då kommer det fram ett meddelande att man måste instalera nya msn.
Citera
2009-04-17, 00:36
Medlem
elmaco-tacos avatar
Citat:
Nej, då kommer det fram ett meddelande att man måste instalera nya msn.
hmm konstigt jag får inte detta meddelande när jag försöker.
annars kan du ju testa en annan chat klient?
Citera
2009-04-17, 00:39
Bannlyst
Citat:
hmm konstigt jag får inte detta meddelande när jag försöker.
annars kan du ju testa en annan chat klient?

Då försöker du tydligen instalera 2 tidigare versioner av msn, för på versionen innan denna så får man det felmeddelandet, Har läst om detta och att testa en annan chat klient känns bara helt onödigt då vi talar om msn och inget annat....
Citera
2009-04-17, 00:42
Medlem
elmaco-tacos avatar
Citat:
Då försöker du tydligen instalera 2 tidigare versioner av msn, för på versionen innan denna så får man det felmeddelandet, Har läst om detta och att testa en annan chat klient känns bara helt onödigt då vi talar om msn och inget annat....
nej försöker installera versionen som kom ut innan den nuvarande versionen.

och det finns chat klienter som man kan logga in på msn på förutom microsofts så försök inte verka smart
Citera
2009-04-17, 00:48
Bannlyst
Citat:
nej försöker installera versionen som kom ut innan den nuvarande versionen.

och det finns chat klienter som man kan logga in på msn på förutom microsofts så försök inte verka smart

ohh är det inte mr. "jag tror att jag är smart" Versionen innan den nuvarande kräver att man installerar den nyaste versionen, vet inte vad du snackar om men det är iallafall inte sanningen... Och för det andra bör du hålla dig till topic och sluta diskutera om annat onödigt skit ...
Citera
2009-04-17, 00:51
Medlem
elmaco-tacos avatar
Citat:
ohh är det inte mr. "jag tror att jag är smart" Versionen innan den nuvarande kräver att man installerar den nyaste versionen, vet inte vad du snackar om men det är iallfall inte sanningen... Och för det andra bör du hålla dig till topic och sluta diskutera om annat onödigt skit ...
Ber om ursäkt om jag ger uttrycket av att vara en viktig petter vilket jag värkligen inte är, men du verkar vara?
Och som jag sagt tidigare funkar det att installera gamla för mig.
och jag håller mig lika mycket till topic till dig då jag bara svarar på dina frågor.
Citera
2009-04-17, 00:54
Medlem
jEffes avatar
Citat:
ohh är det inte mr. "jag tror att jag är smart" Versionen innan den nuvarande kräver att man installerar den nyaste versionen, vet inte vad du snackar om men det är iallafall inte sanningen... Och för det andra bör du hålla dig till topic och sluta diskutera om annat onödigt skit ...

Ta bort den andra mappen helt ur C/Program, windows live heter den. Sen installera igen så gjorde jag och det funkade.

EDIT: Andra mappen menar jag ta bort MSN mappen helt.
Citera
2009-04-17, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ber om ursäkt om jag ger uttrycket av att vara en viktig petter vilket jag värkligen inte är, men du verkar vara?
Och som jag sagt tidigare funkar det att installera gamla för mig.
och jag håller mig lika mycket till topic till dig då jag bara svarar på dina frågor.

Det var du som började skriva konstiga frågor och om det nu funkar att installera gamla för dig så.. gratulerar... (till nästa gång kan du väll strunta i att ljuga och bara insé sanningen )
Citera
2009-04-17, 00:56
Medlem
elmaco-tacos avatar
Citat:
Det var du som började skriva konstiga frågor och om det nu funkar att installera gamla för dig så.. gratulerar... (till nästa gång kan du väll strunta i att ljuga och bara insé sanningen )
Om jag inte har helt fel så har jag inte skrivit en enda fråga?
Och du kan ju testa med det personen över dig skrev, det kanske hjälper

TS ursäkta om jag och Androooo snott din tråd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in