• 1
  • 2
2009-04-16, 23:35
Medlem
nr jag tankade och installerade nyaste versionen av msn, slutade "visa vad jag lyssnar p" funktionen att fungera, bde med Spotify och Winamp. Ngon annan som har det problemet, eller r det bara jag? :P hur lser jag det?
Det fungerade fint p frra versionen av msn...
Citera
2009-04-16, 23:45
Bannlyst
Nya msn r rent ut sagt skitdligt. Saknar enkelheten frn det gamla. Inte kan man byta tillbaks heller

Gav dig inge svar p din frga.. men ja...
Citera
2009-04-17, 00:32
Medlem
elmaco-tacos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Androooo
Nya msn r rent ut sagt skitdligt. Saknar enkelheten frn det gamla. Inte kan man byta tillbaks heller

Gav dig inge svar p din frga.. men ja...
bara ladda ner gamla?
Citera
2009-04-17, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av elmaco-taco
bara ladda ner gamla?

Nej, d kommer det fram ett meddelande att man mste instalera nya msn.
Citera
2009-04-17, 00:36
Medlem
elmaco-tacos avatar
Citat:
Nej, d kommer det fram ett meddelande att man mste instalera nya msn.
hmm konstigt jag fr inte detta meddelande nr jag frsker.
annars kan du ju testa en annan chat klient?
Citera
2009-04-17, 00:39
Bannlyst
Citat:
hmm konstigt jag fr inte detta meddelande nr jag frsker.
annars kan du ju testa en annan chat klient?

D frsker du tydligen instalera 2 tidigare versioner av msn, fr p versionen innan denna s fr man det felmeddelandet, Har lst om detta och att testa en annan chat klient knns bara helt ondigt d vi talar om msn och inget annat....
Citera
2009-04-17, 00:42
Medlem
elmaco-tacos avatar
Citat:
D frsker du tydligen instalera 2 tidigare versioner av msn, fr p versionen innan denna s fr man det felmeddelandet, Har lst om detta och att testa en annan chat klient knns bara helt ondigt d vi talar om msn och inget annat....
nej frsker installera versionen som kom ut innan den nuvarande versionen.

och det finns chat klienter som man kan logga in p msn p frutom microsofts s frsk inte verka smart
Citera
2009-04-17, 00:48
Bannlyst
Citat:
nej frsker installera versionen som kom ut innan den nuvarande versionen.

och det finns chat klienter som man kan logga in p msn p frutom microsofts s frsk inte verka smart

ohh r det inte mr. "jag tror att jag r smart" Versionen innan den nuvarande krver att man installerar den nyaste versionen, vet inte vad du snackar om men det r iallafall inte sanningen... Och fr det andra br du hlla dig till topic och sluta diskutera om annat ondigt skit ...
Citera
2009-04-17, 00:51
Medlem
elmaco-tacos avatar
Citat:
ohh r det inte mr. "jag tror att jag r smart" Versionen innan den nuvarande krver att man installerar den nyaste versionen, vet inte vad du snackar om men det r iallfall inte sanningen... Och fr det andra br du hlla dig till topic och sluta diskutera om annat ondigt skit ...
Ber om urskt om jag ger uttrycket av att vara en viktig petter vilket jag vrkligen inte r, men du verkar vara?
Och som jag sagt tidigare funkar det att installera gamla fr mig.
och jag hller mig lika mycket till topic till dig d jag bara svarar p dina frgor.
Citera
2009-04-17, 00:54
Medlem
jEffes avatar
Citat:
ohh r det inte mr. "jag tror att jag r smart" Versionen innan den nuvarande krver att man installerar den nyaste versionen, vet inte vad du snackar om men det r iallafall inte sanningen... Och fr det andra br du hlla dig till topic och sluta diskutera om annat ondigt skit ...

Ta bort den andra mappen helt ur C/Program, windows live heter den. Sen installera igen s gjorde jag och det funkade.

EDIT: Andra mappen menar jag ta bort MSN mappen helt.
Citera
2009-04-17, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ber om urskt om jag ger uttrycket av att vara en viktig petter vilket jag vrkligen inte r, men du verkar vara?
Och som jag sagt tidigare funkar det att installera gamla fr mig.
och jag hller mig lika mycket till topic till dig d jag bara svarar p dina frgor.

Det var du som brjade skriva konstiga frgor och om det nu funkar att installera gamla fr dig s.. gratulerar... (till nsta gng kan du vll strunta i att ljuga och bara ins sanningen )
Citera
2009-04-17, 00:56
Medlem
elmaco-tacos avatar
Citat:
Det var du som brjade skriva konstiga frgor och om det nu funkar att installera gamla fr dig s.. gratulerar... (till nsta gng kan du vll strunta i att ljuga och bara ins sanningen )
Om jag inte har helt fel s har jag inte skrivit en enda frga?
Och du kan ju testa med det personen ver dig skrev, det kanske hjlper

TS urskta om jag och Androooo snott din trd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in