2009-04-16, 18:12
Medlem
Hej,

jag har haft instllt automatisk uppdatering p min lap, men nr jag startade datorn idag s efter grdagens konfigurering av senaste uppdatering avinstallerades min pirat-officeprogram. Jag var tvungen att gra en systemterstllning, drefter inaktiverade jag automatisk uppdatering av windows. r det ngon som vet varfr detta hnde? Ska jag nu aldrig vga uppdatera mer? Jag hade en massa officefiler p skrivbordet som bara var puts vck efter uppdateringen.

Kan tillgga att jag inte r ngon hejare p datorer precis.
Citera
2009-04-16, 18:17
Medlem
Plottis avatar
Vista eller XP?
Citera
2009-04-16, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plotti
Vista eller XP?

Vista
Citera
2009-04-16, 20:10
Medlem
Det lter inte som om det var Windows Update som tog bort office-filerna.. Det lter isfall vldigt konstigt. Det var inget annat du lekte med ocks?
Citera
2009-04-16, 20:19
Medlem
Plottis avatar
Det lter vldigt ovanligt. Men har du testat att uppdatera igen? Och se om det frsvinner?

Fick du installera ngot program under uppdateringen?
Citera
2009-04-16, 21:19
Medlem
n, jag installerade inget annat, och har inga konstigheter p datorn verhuvudtaget. Jag ska kanske uppdatera igen och se om det hnder igen.
Citera
2009-04-16, 21:29
Medlem
Plottis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinis62
n, jag installerade inget annat, och har inga konstigheter p datorn verhuvudtaget. Jag ska kanske uppdatera igen och se om det hnder igen.

Gr det och den uppdatera fr oss vad som hnder. Och om ngot under uppdateringen kommer upp!
Citera
2009-04-16, 23:35
Medlem
dobbelinas avatar
Stng av automatisk uppdatering och ndra till att bara bli informerad
nr nya uppdateringar kommer.
Vlj d inte "Express install" utan det andra alternativet, avancerat tror jag det heter.
Du kan d se och vlja sjlv vilka uppdateringar som ska/kommer att installeras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in