Blir mitt första inlägg nu och får be om ursäkt över eventuella fel.
Jag har nu levt ett vilt liv och har haft mycket kul med diverse olika droger och ska nu lägga ner detta helt då man ska bli farsa i sommar. En tanke slog mig om att göra ett paket med gott och blandat som jag sedan ska öppna om cirka 20 år, då barnet är vuxet och man kan börja inleda en kraftig 40 års kris
Sökte lite på förvaring om blandannat cannabis med fann då mest om korttids förvaring, så antar att det är rätt kört på den biten, men droger som LSD,tjack och 2cb borde väll klara sig någorlunda? Eller tappar dom mycket effekt då? Såg även på tv för ett tag sedan då en killes barn hade hittat hans gamla påse grönt på vinden som han hade förvarat sen sin skoltid, och det skulle uppskattas som 15 år, visserligen är ju tv alltid tv och det är ju föga troligt att det är särskilt trevligt att hitta en 15 år gammal påse grönt, och även om det skulle ha klarat sig så borde det ju brinna fort som fan när det är jävligt torkat?
Så för att sammanfatta min fråga, vilka droger kan vara möjligt att förvara under en sån lång tid? Och finns det tips på hur man får dom att hålla kvaliteten någorlunda? Drogerna jag vill förvara är: LSD,Tjack,Ecstacy,2CB,Benzo,grönt,brunt och svamp.
Tack på förhand/ Kopparberg