2009-04-16, 02:29
Medlem
Imponerads avatar
Såg en annons om att Sibylla har börjat servera kebabtallrik. Är det någon som smakat den och vet om den är god? Kostar 49 kronor.
Citera
2009-04-16, 02:40
Medlem
Kan ge mig fan på att dom har sån där röd, äcklig sås. Usch.
Citera
2009-04-16, 02:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Köld

Va fan det hör ju till Kebab, är du helet tokig? Kom inte och säg att det ska vara vitlök eller något annat skumt.
Citera
2009-04-16, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ........
Va fan det hör ju till Kebab, är du helet tokig? Kom inte och säg att det ska vara vitlök eller något annat skumt.

Klart som fan det ska vara kebabsås!
Citera
2009-04-16, 08:44
Medlem
krillebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Köld

herregud kolla på svennen, klart som fan att man ska ha den röda såsen och ingen försvenskad baby sås bryshan
Citera
2009-04-16, 08:53
Medlem
Varför snackar ni om bara EN sås? Varje vettig människa förstår väl att kombinationen röd OCH vitsås är det som gäller. Pff. Kebabamatörer!
Citera
2009-04-16, 14:11
Medlem
undervattenfisks avatar
På sibylla där jag bor har dom alltid haft kebabtallrik tror den har gått lös på 55kr och såsen har varit vanlig kebabsås och sen tillhörande lök, sallad, tomat och pepperoni

den är faktiskt riktigt god!

Edit: med "vanlig kebabsås" menar jag naturligtvis vit kebabsås
Citera
2009-04-16, 14:19
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
På sibylla där jag bor har dom alltid haft kebabtallrik tror den har gått lös på 55kr och såsen har varit vanlig kebabsås och sen tillhörande lök, sallad, tomat och pepperoni

Precis som mitt sibyllahak runt hörnet. Jag har testat den en gång, och det var första och sista gången. Köttet var sånt djupfryst skräp, små fyrkantiga bitar som tjejen värmde upp på stekbordet.
Citera
2009-04-16, 14:46
Medlem
Det har man väl alltid kunnat beställa
Och kebaben är nog fan godare än på pizzerior... Dom där tunna långa bitarna.. oj oj oj vad gott.
Citera
2009-04-16, 14:55
Medlem
Mahous avatar
Som sagt, ingen nyhet att de har kebabtallrik, men de verkar köra någon kampanj nu.

Rådet är att undvika. Djupfryst fulkebab.
Citera
2009-04-16, 17:22
Medlem
Tullamores avatar
På Sibyllan i Uppsala är den inget vidare.
Såsen smakar fan.
Citera
2009-04-16, 17:50
Medlem
Kommer ihåg att jag köpte den förut en tisdag (det är kebabtallrik som dagens på tisdagar där jag bor) men den var ju i det fjuttigaste laget. En sån där korvbricka hade dom, med andra ord knappt nå pommes o kött. Sen var det väl inte det godaste heller. Nä, på sibylla ska man käka super meal!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in