Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
På sibylla där jag bor har dom alltid haft kebabtallrik tror den har gått lös på 55kr och såsen har varit vanlig kebabsås och sen tillhörande lök, sallad, tomat och pepperoni
den är faktiskt riktigt god!
Edit: med "vanlig kebabsås" menar jag naturligtvis vit kebabsås
Japp så är det alltid på Sibylla. Gott som fan är det faktiskt!
Var i Stockholm och till min stora förvåning ser jag en sån där röd, äcklig sås på kebaben, det var väl okej men långt ifrån lika gott som det brukar vara. Allt trams hittar man då på i den staden.