2009-04-15, 20:50
Medlem
Hej.
Jag laddade hem ett tema å bytte till de. Men jag kan inte få fram temats bakgrundsbild, så just nu sitter jag med en bild jag hade som bakgrund förut.

Hur ska jag göra för att få fram temats bakgrund?
Citera
2009-04-15, 21:56
Medlem
Ingen som kan hjälpa mig?
Citera
2009-04-15, 22:45
Medlem
Du väljer bakrundsbild?
Evt kan du ju säga vad du försöker byta till, och vilket OS du använder.
Citera
2009-04-16, 10:36
Medlem
Jag använder Windows XP. Temat tog jag hem via TuneUp Utilities 2009.

Jag har försökt att få till de genom att högerklicka på skrivbordet och sedan gå inte på egenskaper. Sen där jag väljer bakgrundsbild så har jag ställt in 'inget' och uppdaterat. Då har de bara varit svart som är den inställda grundfärgen.
Citera
2009-04-16, 22:18
Medlem
Ingen?
Citera
2009-04-16, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _night_stalker_
Jag använder Windows XP. Temat tog jag hem via TuneUp Utilities 2009.

Jag har försökt att få till de genom att högerklicka på skrivbordet och sedan gå inte på egenskaper. Sen där jag väljer bakgrundsbild så har jag ställt in 'inget' och uppdaterat. Då har de bara varit svart som är den inställda grundfärgen.

Jag fattar inte helt. Du har valt 'ingen' och det är heller ingen bakrundsbild där? Bara svart? Det är väl rätt?
Citera
2009-04-18, 13:36
Medlem
Temat har en egen bakgrund som ska komma fram när man väljer temat. Jag får inte fram den bilden..
Citera
2009-04-18, 13:43
Medlem
Rsovles avatar
Jag är inte säker men jag har haft programmet TuneUp och jag har för mig att man var tvungen att ändra i programmet. Finns det ingen ruta du kan bocka i som lyder typ "Använd temats bakgrund"?
Citera
2009-04-18, 16:07
Medlem
Stompzs avatar
Teman ska inte ha bakgrundsbilder. Om du ser en bild med det temat och en bakgrundsbild till den bilden är det förmodligen personens egna bild, du får söka på google - bilder.
Citera
2009-04-18, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rsovle
Jag är inte säker men jag har haft programmet TuneUp och jag har för mig att man var tvungen att ändra i programmet. Finns det ingen ruta du kan bocka i som lyder typ "Använd temats bakgrund"?
Nej, hittar ingen sån ruta.

Citat:
Ursprungligen postat av Stompz
Teman ska inte ha bakgrundsbilder. Om du ser en bild med det temat och en bakgrundsbild till den bilden är det förmodligen personens egna bild, du får söka på google - bilder.

Min systers kille har samma tema och han har fått en bakdrundsbild.. Men hur vi än försöker så får vi inte till de..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in