• 1
  • 2
2009-04-15, 05:42
Medlem
Låg och sov och drömde fina drömmar när min förbannade katt som alltid ska sova under täcket vid armhålan fick för sig att hon skulle gå upp..
Jag vaknade och kramad om henne lite eftersom jag vill mysa nu när jag var vaken.. hon omplacerade föttena (så att hon skulle få gå och spärrade emot..) och rätt på min piercade bröstvårta (detta har händt en hel del gång men aldrig gjort såhär ont) så jag knykte till och vips känner jag en jäkla smärta..

Tänker att jag kan gå på toa nudå också när jag en gång är vaken så när jag stiger upp faller piercingsmycket till backen.. och jag inser vad som hänt..

Så nu undar jag..
-kommer det behövas sys? .. de ä ju högst troligen en uppsliten ränna i mitten.. har inte vågat kolla
-Någon som varit med om samma sak och kan berätta lite hur man skall rengöra och så?
-Hur kommer detta elände se ut sen??
Citera
2009-04-15, 06:21
Medlem
candystashs avatar
Ajj Sucks to be you
Citera
2009-04-15, 06:58
Medlem
Satanclauss avatar
AJJJJJJJ!! In och kolla tycker jag, du vill inte att det slutar med att du har en bröstvårta som ser ut som ändarna på en julprinskorv? :S

http://recept.nu/polopoly_fs/1.26155...3943668572.jpg

Lycka till
Citera
2009-04-15, 07:16
Medlem
Bra att du skriver vad för smycke du hade i vårtan...
Citera
2009-04-15, 08:18
Medlem
prinskorv ja.. låter verkligen inte kul..

Tur att jag jobbar på en hälsocentral så de har lappat ihop mig.
Sköterskan la några fjärilsplåster och ett stort plåster.. och sa att det borde gå ihop av sig själv.. hoppas det för vill verkligen inte ha styng i nipplan

Jag hade en rak stav , vertikalt..
Citera
2009-04-15, 08:48
Medlem
SnuFFs avatar
nu kanske risken finns att du inte blir lika känslig där ?
Citera
2009-04-15, 09:19
Medlem
Jag har aldrig varit speciellt känslig i bröstvårtorna och iom piercingen så blev jag det.. vet ju dock inte hur det blir nu men mina brötvårtor har aldrig varit en speciellt erogen zon för mig så det spelar inte så stor roll för mig..

Men det jag började fundera på var hur mjölkkanalerna mår nu riktigt..
När jag piercade den för nästan 2 år sen så frågade jag piercaren om hur det blir med mjölkkanalerna så sa hon att ifall piercaren är bra ska han/hon kunna undvika mjölkkanalerna så att bröstvårtan skall kunna fungera helt som den ska fast man tar bort piercingen sen..

Låter det som om det kan va nån sanning i detta el kan en piercing förstöra mjölkkanaler?

Men nu är ju allt uppslitet..
Senast redigerad av Petr4a 2009-04-15 kl. 09:22.
Citera
2009-04-15, 14:43
Medlem
MisterToms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petr4a
Jag har aldrig varit speciellt känslig i bröstvårtorna och iom piercingen så blev jag det.. vet ju dock inte hur det blir nu men mina brötvårtor har aldrig varit en speciellt erogen zon för mig så det spelar inte så stor roll för mig..

Men det jag började fundera på var hur mjölkkanalerna mår nu riktigt..
När jag piercade den för nästan 2 år sen så frågade jag piercaren om hur det blir med mjölkkanalerna så sa hon att ifall piercaren är bra ska han/hon kunna undvika mjölkkanalerna så att bröstvårtan skall kunna fungera helt som den ska fast man tar bort piercingen sen..

Låter det som om det kan va nån sanning i detta el kan en piercing förstöra mjölkkanaler?

Men nu är ju allt uppslitet..

Mjölken kommer inte ur något slags rör i mitten utan ut ur alla små porer i bröstvårtan så det är ingen fara...

Hur ser skadan ut nu? Vad för smycke hade du i? Hur stort var det? Mycket blod? Mycket skadad vävnad? Känner du att du inte kan svara på dessa frågor så är det lika bra att du pallrar dig till någon kunnig som tittar på det. Tillexempel en sån där läkare.
Citera
2009-04-15, 15:27
Medlem
Nej jag vet att det inte handlar om något rör. men iallafall.. har hört nått om mjölkkanaler och nipplepiercing..

Jag hade en rak stav 1,6mm ,helt plain..
Nipplan har ju en hel del ytliga blodkärl så med tanke på det så kan jag nog inte säga att det blödde mycket. Men mycket mer än när jag piercade den..

Det ser faktiskt inte så farligt ut.. Det ser ut som en vanlig nippla fast lite blå och rödare med ett flik som är löst (den drogs nog inte rakt ut utan lite mot undersidan snett).. Nu var det ju såhär att piercingen hade börjar migrera lite också så den satt inte så "djupt" som den gjorde i början men iallfall satt den en bra bit in..
Citera
2009-04-15, 15:41
Medlem
MisterToms avatar
Var snäll mot dig själv så kommer kroppen ta hand om det fint.
Citera
2009-04-15, 20:10
Medlem
Yes.. Vi får hoppas det!
Citera
2009-04-16, 14:54
Medlem
Washuwants avatar
och posta bild nästa gång! inte roligt att bara se quids kuk
Citera
  • 1
  • 2