2009-05-07, 22:08
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Äspen
Kasta inte sten i glashus, jävla apa.

För att inte tala om meningsbyggnaden och ditt "svengelska" sätt att formulera dig.

Jag skrev det klockan 4 på morgonen, då är man inte helt skarp i huvudet. Det blev ändå mycket mycket bättre än DainBramageds engelska.

DainBramageds engelska var så dålig att jag delvis hade svårt att förstå vad han menade här och var. Min engelska är betydligt bättre än så. Min svenska är dessutom bättre än min engelska och inte tvärtom som för DainBramaged. DainBramaged är en idiot som inte fattar att det är andra som definierar vad han är, inte han själv.
Hans position kan enklast sammanfattas som "JAKK ERR LIKKA MIKKET SVENZK ZOM DIKK POO MITT LANDET!". Det allmänna svaret är ungefär "hahahahaha".
Citera
2009-05-07, 23:13
Medlem
Svensk medborgare men du blir aldrig en Svensk.
Citera
2009-05-08, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DainBramaged
Hej på er,

Som rubriken säger, jag undrar om ni tycker att jag räknas som en svensk eller inte?

Lite backgrund om mig, Min pappa är svensk och min mamma är arab, jag är föd och har bott utomlands nästan hela mitt liv (~15 år), och totalt så har jag bott ~7 år i Sverige, inte i rad.

Sen jag föddes så hade jag en svensk pass, fick ingen annan nationalitet tills nu, när jag åker på semester till min mammas land så betalar jag visa och allt annat som en turist.

Och som ni kanske har märkt, mitt svenska är inte mitt mest utvecklat språk.

Räknas jag som svensk?

Du är Iranier...

Spelar det någon roll?
Citera
2009-05-08, 00:25
Medlem
eLItistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verbti
Du är Iranier...

Spelar det någon roll?

Arier+Arab= Iranier
Citera
2009-05-08, 02:25
Medlem
DainBramageds avatar
Skäms inte ni för att skriva såna omogna inlägg? hur gamla är ni egentligen?

Som sagt, Jag är svensk och Sverige är mitt hemland, och desto argare ni blir när jag säger det desto roligare det blir för mig och säga det.

Don't like it, do something about it.

Take care my Swedish brothers and sisters
Citera
2009-05-08, 02:31
Bannlyst
Nej det tycker jag inte att du gör.. mina barn är födda här men de är inte svenska.
Citera
2009-05-08, 03:23
Medlem
crazymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TranceFormer
Hur skulle du beskriva vad du känner för Sverige?

Mycket bra fråga
Citera
2009-05-08, 03:57
Medlem
Dunga333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_dude82

Nej du är inte svensk. Bara vita människor kan vara svenskar.

Finns inga vita människor!
Citera
2009-05-08, 04:10
Medlem
Dunga333s avatar
Citat:
Hej på er,

Som rubriken säger, jag undrar om ni tycker att jag räknas som en svensk eller inte?

Lite backgrund om mig, Min pappa är svensk och min mamma är arab, jag är föd och har bott utomlands nästan hela mitt liv (~15 år), och totalt så har jag bott ~7 år i Sverige, inte i rad.

Sen jag föddes så hade jag en svensk pass, fick ingen annan nationalitet tills nu, när jag åker på semester till min mammas land så betalar jag visa och allt annat som en turist.

Och som ni kanske har märkt, mitt svenska är inte mitt mest utvecklat språk.

Räknas jag som svensk?

Alla som är svenska medborgare är svenskar!
Citera
2009-05-08, 06:18
Medlem
infidels avatar
Citat:
Don't like it, do something about it.

Jag håller med. Man kan börja med att gå med i Folkets Marsch, se http://www.nationaldagen.nu/
Citera
2009-05-08, 07:25
Medlem
DainBramageds avatar
Haha, menar du på allvar?

Sorry to disapoint you, men vad fan ska detta här leda till? Vad är målet? Att förbjuda mig från att kalla mig svensk? Eller kommer ni kasta ut mig? I så fall var fan ska ni skicka mig?

You are not doing anything about ^^

skafa dig ett liv. På riktigt.
Citera
2009-05-08, 08:22
Medlem
sidyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunga333
Alla som är svenska medborgare är svenskar!

Tror du på det där själv? man behöver ju förfan inte ens kunna språket för att bli bedborgare.
Man kan heta Muhamed, vara född i Irak av två irakiska föräldrar, inte tala svenska. Vad exakt är det som gör den här personen svensk? Han är ju varken etniskt svensk, och han är inte heller kulturellt svensk, men han har ett papper som säger motsattsen, HUR I HELVETTE GÅR DETTA TILL?. Förklara för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in