Flashback bygger pepparkakshus!
2009-04-14, 17:20
Medlem
Nu söker jag hjälp med en logga/anonsblad från ER flashbackare... jag och en kompis hade tänkt att hjälpa folk med datorer genom att ge diverse service och så och vi behöver då en logga till våra flyers som vi tänkt dela ut. Saken är den att både jag och han suger på photoshop och kan inte göra något vidare fint.

Skrev detta i logotypetråden med, men jag är rädd att sådant drunknar ganska så snabbt i såna stora trådar, så jag gör en egen tråd om just detta då det behandlar ett anonsblad samt en logga, så det blir liksom två saker...

Vill någon anta denna utmaning och göra en logga åt oss? Helst ska där stå: Patrik & Fredrik datorservice eller liknande... upp till dig som tar dig an detta.
2009-04-14, 18:18
Medlem
campaign1s avatar
Skriv mer vad som ska stå. Telenr information om vad ni kan göra osv.
Finns säkert ett par som har lite tid över som är villigt att slänga ihop nåt men om du inte ens bemödar dig med att skriva vad som ska stå. Vem pallar då göra?
2009-04-14, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av campaign1
Skriv mer vad som ska stå. Telenr information om vad ni kan göra osv.
Finns säkert ett par som har lite tid över som är villigt att slänga ihop nåt men om du inte ens bemödar dig med att skriva vad som ska stå. Vem pallar då göra?

Jag är inte så benägen att ge ut mitt telefon nr här på flashback Saken är den att jag bara vill ha en mall till en annons/logga, för priserna kommer ju vara anpassade till marknaden och dyl. Så jag vill inte ha något fast förutom loggan och vad vi sysslar med (uppenbart datorreperation, sa jag med i min första post)
2009-04-14, 20:17
Medlem
503s avatar
Posta din förfrågan i den klistrade tråden.
/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in