2012-09-04, 08:43
Citat:
Nästa gång du sätter nått inom citat, så kanske du ska återge ett citat och inte din egna lilla konstruktion.
Ursprungligen postat av ThugInTheSociety
Klyban- Du har gjort det största misstaget nånsin, Du nämnde att " hur vet en notarious publicus ifall namnteckningen är förfalskad, det ingår inte i hans jobb" - BAM! den lilla meningen har bevisat alla dina onödiga INLÄGG!
Förklaringen: Notarious Publicus arbetar med att bestyrka underskrifter och hålla de anonyma för allmänheten. Så det är DERAS jobb att bevisa att detta är faktiskt riktiga personer som har skrivit under!
Och ja på internet så är det HUNDAR som surfar inte MÄNNISKOR!
Du är ett RIKTIGT troll, det menas att du skriver att Sidan är bortkastad. Jag hoppas verkligen att du kan lägga ner ditt smutskastande av personers engagemang! Det är så fult gjort av dig att skriva timme efter timme. Om inte du har märkt så finns det många personer som vill vara med och förändra saker och ting. Om inte du vill vara med som tidigare sagt så KLICKA INTE DIN MUSJÄVEL PÅ DENNA TRÅD LÄNGRE. TACK!!!
__________________________________________________ _______
......
Förklaringen: Notarious Publicus arbetar med att bestyrka underskrifter och hålla de anonyma för allmänheten. Så det är DERAS jobb att bevisa att detta är faktiskt riktiga personer som har skrivit under!
Och ja på internet så är det HUNDAR som surfar inte MÄNNISKOR!
Du är ett RIKTIGT troll, det menas att du skriver att Sidan är bortkastad. Jag hoppas verkligen att du kan lägga ner ditt smutskastande av personers engagemang! Det är så fult gjort av dig att skriva timme efter timme. Om inte du har märkt så finns det många personer som vill vara med och förändra saker och ting. Om inte du vill vara med som tidigare sagt så KLICKA INTE DIN MUSJÄVEL PÅ DENNA TRÅD LÄNGRE. TACK!!!
__________________________________________________ _______
......
Jag sa att det låter inte som detta ingår i sitt jobb att skicka jpg-bilder(eller liknande format) på analys för bestyrka kortens äkthet.
Kanske analyser av sånt igår i deras jobb, inte vet jag.
Men låter verkligen inte nått som de skulle pyssla med att analysera bilder.
Det bästa är hur du avslutar svaret till kungpungpat, där även du pushar för att man skall "skriva på" via internet.
Och fortfarande står det inget om att man skall fotografera sin namnteckning, personnummer och hemkommun och skicka in.
För vi har ju redan kommit fram till att endast papper och penna funkar, i och med svaret från valmyndigheten.
Så hur du uppmuntrar detta är ju väldigt intressant, när vi redan kommit fram till att det inte funkar att göra så med enbart internet.
Du är välkommen att presentera det som är trollmässigt för dig.
Men och andra sidan, det räcker ifrågasätta detta med namnunderskrifter via en internetsida, så verkar det blir trollning för dig.
Fast det än det är redan fastställt att en sådan "underskrift" inte fyller kraven.
Vi får se om korten på namnunderskrifterna fyller kraven.
Hoppas verkligen det gör detta.
Men blir lite fundersam eftersom ni bara blir argare och argare i frågan, när jag säger att jag har en mailkontakt på valmyndigheten om just detta.
Och bara väntar på ett svar.
Bästa av allt jag stödjer deras strävan, men detta med underskrifterna verkar mysko.
Och efterkonstruktionen med att de får foton på underskrifter är också mysko.
För hur ska folk veta detta??

).