Med andra ord så kommer vi, den dagen vi lyckas med största sannolikhet få ett besök från framtiden då man lyckats upprätta en slinga korrekt och som även är aktiv så många år frammåt? Men en tanke, vad händer om en person från framtiden kommer hit, vad händer då? Om den personen medför sig teknologi som vi inte skulle upptäckt förräns om 20 år... Det stör tidsrymden rätt rejält.
Och ännu värre, vad händer om vi antar att jag åker tillbaka från framtiden till mig själv och lever med mig själv tills den dagen kommer då jag skulle åkt tillbaka i tiden... Men då skiter i att åka. Då finns det två jag.
Och är det verkligen möjligt att överföra materia genom tiden? Kanske det är (snart)..?
Citat:
*stilla suck* Men är det ingen i den här tråden som är läskunnig? Jag har, åtminstone två gånger, förklarat att slutna tidsliknande slingor är en realitet som än så länge endast är en matematisk modell. Jag har vidare, två gånger, konstaterat att det finns de som tror att en slinga inte kan utsträckas bakåt, men att det går alldeles utmärkt att skapa en slinga idag, sträcka ut den framåt och låta någon kliva på den någon gång i framtiden. Använd Google.
Sorry om ja drar upp en gamal tråd, men va så grymt intressant!