2009-04-16, 01:33
Medlem
Skogsvattes avatar
Otroligt välskriven och tänkvärd text.
Citera
2009-04-16, 01:46
Medlem
Maniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Jag förstår att du inte direkt tar ställning mot det svenska folkets rätt till överlevnad och frihet, men konsekvensen blir ju oundvikligen att det svenska folket går under för alltid om inte ett homogent Sverige återskapas.

Varför skulle det inte vara gynnsamt för det svenska folket att återfå kontrollen över sitt eget land och sin egen framtid? Är det mer gynnsamt med ett dysfunktionellt mångkulturellt tredje världen-samhälle under EU-kommunistiskt styre där svenskarna utgör mindre än 50% av befolkningen? Detta kommer att vara en verklighet inom kanske bara 20 år om dagens system och utveckling består. Sen är det kört, sen återstår bara en tillvaro som allt mer maktlös och förföljd minoritet eller balkanisering och mer eller mindre våldsam konflikt.

I dagsläget är det svårt att bryta globalistmaffians och de utvaldas dödliga strypgrepp om Sverige eftersom Sverige bara är en liten del av det vita Västerlandet som lider av samma problem. Utan tvekan skulle EU, NATO och andra organ som influeras av de vita folkens fiender ingripa militärt om det svenska folket som enda folk i Europa försökte befria sitt eget land och avlägsna de 2 - 3 miljoner ockupanterna från svenskt territorium. Pga att folk är mentalt bedövade så kommer det såklart inte bli något folkligt uppror inom de närmsta åren men vad är det annars egentligen som är orealistiskt med att svenskarna börjar bete sig som negrer och kravallar i stor skala? I Sydafrika gick negrerna bärsärkagång för nåt halvår sedan eller när det var och hackade och brände ihjäl ett antal slumpvis utvalda invandrare och fördrev genom denna terror över 100.000 invandrare från landet på bara två veckor. Så "omöjligt" och "orealistiskt" var det liksom, 100.000 bort på två veckor med ytterst enkla och billiga medel.

Negrerna har faktiskt sina sidor och deras energiska spontanitet är inte att förakta. De våndas inte över om saker är "omöjliga" eller "orealistiska" eller om "världssamfundet" kommer att bli arga på dem eller om FN kommer att bojkotta dem. De funderar inte på om det är "rasistiskt" att försvara det egna kollektivets intressen. Negrerna ser bara ett problem, en främmande grupp som konkurrerar om jobben och resurserna, sen samlas de i stora hopar med påkar och machetes och rockar loss.

Nu är vi ju dock (tyvärr? ) inte negrer så det kommer väl inte hända någonting alls utan folk kommer väl bara lite lagom PK-apatiskt titta på medan vi med ständigt ökande fart färdas rakt mot avgrunden och undergången.

Det vita Västerlandet som helhet kommer att gå mot sammanbrott och oroligheter och det är först i ett läge där det av judar kontrollerade USA är starkt försvagat av inre kaos och där något eller några av Europas större länder befinner sig i folkligt uppror som det kan börja hända saker även i Sverige.

Det går inte för mig att argumentera mot dig. Vi har helt olika utgångspunkter i vårt sätt att se verkligheten på. Det är som att argumentera med en religiös fundamentalist. Dina argument, som allt för ofta är baserade på rasers olikheter, biter lika lite på mig som argumenten från en muslim som använder koranen som referens för att övertyga mig om något. Detta, i sig, betyder inte att du har fel och att jag har rätt. Det innebär bara att våra förhållningssätt skiljer sig för mycket för att vi ska kunna ta varandra på allvar. Troligen skrattar du lika mycket åt mig när jag åberopar de mänskliga rättigheterna som jag gör åt dig när du pratar om att det är realistiskt att med våld fördriva bort, alternativt döda, alla invandrare i Sverige.

Med det sagt innebär det inte att jag anser att den invandringspolitik som förs idag är korrekt. Du kanske missade att det på sätt och vis framgick i trådstarten? Du har skapat en halmgubbe som du argumenterar mot, inte mig. Sedermera kan jag inte mer än förundras över andra argumentationsfel som du gör i inlägg efter inlägg. Allt du kommer med bygger på sluttande planet - utan att du presenterar någon som helst pålitlig källa som bekräftar det.
Senast redigerad av Manik 2009-04-16 kl. 02:05.
Citera
2009-04-16, 02:00
Medlem
Maniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrian1
usch jag gråter när jag läser din inlägg den va så känslosamm. att du tillbringar tid mer på flashback de bara visar tvärtom du är inte mogen du är fortfarande NAIV men du bevisar hur du har stoppats att utvecklas här i vackra sverige.

De är inte bara du ,som, är speciell som blir förälskad i sverige alla Iranier är förälskade i sverige och den svenska kulturen och den svenska solidariteten att ISOLERA MÄNNISKOR PÅ GHETTON, MAN ISOLERADE MÄNNISKOR FÖR 100 ÅR SEN OCH MAN ISOLERAR IDAG ÅR 2009 I SOLIDARISKA SVERIGE .

jag tror du gråter för att du får inget jobb nånstans ingen svensk arbetsgivare vill anställa dig och du tillbringar din tid på att älska sverige och flashback, hämmta ett papper och penna skriv 10000 gånger jag älskar sverige jag dör för sverige och sjung jag vill leva jag vill dö i norden ....så kan du få lite hjälp PSYKISKT HJÄLP . du är ett typisk blatte som behöver akut psykyatri .

Det är andra gången på två dagar som jag måste svara ett inlägg av dig med ett stort Va? Du är fullständigt obegriplig.
Senast redigerad av Manik 2009-04-16 kl. 02:02.
Citera
2009-04-16, 03:18
Medlem
Sufferstreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogdylan
Vad är det här för rasistiskt skitsnack! Klart man kan vara svart och fortfarande vara svensk. Vad det handlar om är att konstruera ett nytt "vi". Detta gör man genom att omfammna den liberala frihetliga världsordningen. Jag tror att de flesta invandrare vill bli svenskar, det krävs bara litet hårdare assimilationspolitik!
Svensk på pappret ja, som någon äcklig förrädare gav dig.
Du är och förblir en smutsig neger, den lägsta och mest ointelligenta rasen av människosläktet och avskydd av alla.
Citera
2009-04-16, 03:31
Medlem
Snöblinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N1rium
Hade jag fått välja på att ha ut alla eller ingen skulle det självfallet vara varenda liten jävel. Så äckligt att gå ute och behöva leta efter en svensk. Så förbannat smutsigt att alla invandrare ska få det bra medans vi medel-svennar får kämpa.

Ja, alla invandrare bor i lyxvillor med personliga butlers. Verkligen.

Citat:
Vi får ju förfan inte ens sjunga våran nationalsång utan att åka på en käftsmäll.. Idioti.
Problemet med nationalsången, flaggor, torshammare och allt annat ni gnäller om är ju att ni rasister stulit dessa symboler från oss. Med oss menar jag vi som älskar Sverige, men som inte för den sakens skull hatar övriga nationer.. Eftersom ni smutsat ned våra nationalsymboler så pass att ingen vanlig svensk vågar ta i dem så förknippas de därmed just med er blöjnassar.

Fast det betyder inte att det var rätt att du fick en käftsmäll (om detta nu är sant).

Citat:
Dett hända min bästa polare när jag var liten (Jag var med).

Zigenarjävlar: Ey, varför slog du min farbror?
Polaren: Vad pratar du om?
Zigge: SVARA, Varför gjorde du det?!

--Här kommer 2 alternativ--
1. Jag har inte gjort det? Då blir svaret "LJUG INTE" sen blir det kaos
2. För att din farbror är så jävla ful? Ja då vet man ju vart det hamnar?

Det vart alternativ 1, han åkte på rådäng!

Ja, visst var dessa zigenare idioter. Säger inte emot dig där. Tror dock inte du hade blandat in ras i grejen om det var en svensk som slagit ned din polare... Då hade de bara vart idioter.

Citat:
Efter 10 minuter kom farsan med mask & järnrör sen var vi 3 jävla luffare mindre.. Jag får än idag inte veta vad som hände.

Du insinuerar att din farsa slog ihjäl tre zigenare med ett järnrör. Fast det är invandrarna som är kriminellt pack?

Slutligen, och detta är bara en generalisering, så skvallrar ditt språkbruk om att du nog inte är en speciellt framgångsrik person ute i samhället. Det är svårt att bli tagen på allvar när man inte kan stava, både på internet och ute i det verkliga livet.

Så all den här bitterheten över att du jobbar på OKQ8 kanske du borde rikta mot din egen analfabetism och inte mot invandrarna?

Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
Svensk på pappret ja, som någon äcklig förrädare gav dig.
Du är och förblir en smutsig neger, den lägsta och mest ointelligenta rasen av människosläktet och avskydd av alla.

När ska ni inse att det är ni som är avskydda av alla svenskar? Visst tror jag att den genomsnittlige svensken vill se kriminella invandrare utvisade, men rasbiologin är du rätt ensam om. Trodde faktiskt att du skämtade först, men sen såg jag din signatur...
Citera
2009-04-16, 03:45
Medlem
Sufferstreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snöblind
hjärndöd blatte text
Nej det är verkligen inte fler som hatar "oss" (vilka du nu menar med det) än negrer. Åk världen runt och gör en undersökning om vilken grupp av människor folk helst lever med, vita eller svarta så får du se.
Och istället för att motbevisa något som står på mina länkar så skriker du rasist som en typisk hjärndöd svarting.
Du är ett skämt.
Citera
2009-04-16, 10:04
Medlem
Rusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snöblind
Problemet med nationalsången, flaggor, torshammare och allt annat ni gnäller om är ju att ni rasister stulit dessa symboler från oss. Med oss menar jag vi som älskar Sverige, men som inte för den sakens skull hatar övriga nationer.. Eftersom ni smutsat ned våra nationalsymboler så pass att ingen vanlig svensk vågar ta i dem så förknippas de därmed just med er blöjnassar.

Jag får väl inleda med att jag inte räknar mig själv som "rasist".
Jag hatar inte "övriga nationer".

Men glöm det där med att "rasisterna" har stulit ovan nämnda "symboler".

Att t ex skinnskallar och andra, liknande subkulturer, anammade dessa "symboler" kommer sig av att samhället i stort tog avstånd från desamma.

Vi som på tidigt åttiotal tog dessa symboler till oss gjorde det INTE av "rasistiska" skäl, vi gjorde det eftersom ingen annan högaktade vår kultur och vår gemensamma historia, kalla det värdekonservatism eller liknande om Du vill.

Således "stal" vi ingenting, vi tog upp det som redan var bortkastat, vilket resulterade i att media hakade på och likställde det hela med rasism/nazism.

För mig personligen handlade det om ett bevarande och en stolthet över kultur/kulturhistoria/arv o s v. Inte hat, men stolthet och kärlek till fäderneslandet och vår gemesamma historia (ja, jag vet att det där var en smula högtravande).

Vad torshammaren anbelangar så har jag burit den sedan barnsben då jag alltid bekännt mig till den forna seden.
Citera
2009-04-16, 10:22
Medlem
Eoppoyzs avatar
Tänk om ett flertalet av FB:s invandrare från MÖ var mer som TS så skulle forumet vara bättre. Av vad man kan se i trådstarten är att TS verkar vara en utlänning som är en mönstermedborgare i Sverige. Du är en kulturell svensk som gärna får stanna och visa att alla från MÖ inte är idioter. Skicka gärna in din text på olika debattsidor på de större tidningarna och se om den kommer in.
Citera
2009-04-16, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manik
Stundtals kommer jag på mig själv att jag tycker synd om den gamla traditionens svensk; att denne måste ge upp den politiska tradition som han eller hon har växt upp med.
En gång i tiden tvingades svensken ge upp sin svenskhet och lära sig att Danmark inte är fienden. En annan gång var man tvungen att lära sig att Norge inte var skurken.

Den arme svensken fick en gång ge upp katolicismen för protestantismen, ack denna olycka! Stackars de som växte upp katoliker. Dessa blev sen protestanter för att sen inse att även den förpassas och att ateism är den rätta vägen. Nej, du har rätt. Vilket hemskt öde! Nu tvingas man lära sig att vissa svenskar har svart hår. Vart är världen på väg? Hur kan man göra sådant mot Sverige!

Nej, jag vill tillbaka den gamla svenskheten då man var katolik. Då vi var i krig med Norge och Danmark. Då häxor skulle dränkas och då homosexuella skulle dödas. Jag vill till fädernas land där tiden står still. Då det är normalt att gifta sig med sin 13åriga kusin. Då Sverige var en stornation. Då traditioner gällde och man slapp låsa dörren till boden.

Det var ironi, för den som inte fattar.

Manik, alla nationer har förändrats. Alla nationer förändras. Alla nationer kommer förändras. Alla grupper har förändrats. Alla grupper förändras. Alla grupper kommer förändras. Jag visste inte att man med åldern även blev mer naiv. Invandringsfrågan är en liten not i historiens encyclopedia. Det är en smärre förändring folk behöver anpassa sig till. Med tanke på rådande klimat bryr sig majoriteten av svenskarna mer om andra politiska frågor som jobb, EU, skola, forskning, sjukvård, kärnkraft mm.
Citera
2009-04-16, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sigmund
Manik, alla nationer har förändrats. Alla nationer förändras. Alla nationer kommer förändras. Alla grupper har förändrats. Alla grupper förändras. Alla grupper kommer förändras. Jag visste inte att man med åldern även blev mer naiv. Invandringsfrågan är en liten not i historiens encyclopedia. Det är en smärre förändring folk behöver anpassa sig till. Med tanke på rådande klimat bryr sig majoriteten av svenskarna mer om andra politiska frågor som jobb, EU, skola, forskning, sjukvård, kärnkraft mm.

Vilket PK-svammel. Det är inga naturliga eller positiva förändringar vi har drabbats av i och med att svartskallar började välla in i den vite mannens land. Det är inget som är naturligt, nödvändigt eller oundvikligt med att släppa in massor av araber och negrer i Europa eller mestiser i USA. Det hela är medvetet iscensatt av främst judar i syfte att skada och förstöra de vita folken och deras civilisation.
Citera
2009-04-16, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Vilket PK-svammel. Det är inga naturliga eller positiva förändringar vi har drabbats av i och med att svartskallar började välla in i den vite mannens land. Det är inget som är naturligt, nödvändigt eller oundvikligt med att släppa in massor av araber och negrer i Europa eller mestiser i USA. Det hela är medvetet iscensatt av främst judar i syfte att skada och förstöra de vita folken och deras civilisation.
PK-svammel håller du själv på med. Det ni gör är att välja ett intervall och säga "öööööhhh så som det var mellan år 1850 - 1920 är naturligt men alla förändringar före och efter var/är onaturliga"... Jag är säker på att de svenska patrioterna en gång i tiden tyckte det var högst onaturligt att känna en gemenskap med danskarna. För dessa riktiga svenskar (vilka byggde upp landet, vilket inte är något som kan sägas om dig) är du en förrädare. Ena sekunden heilar ni Karl XII och andra sekunden hyllar ni dansken. Ett hån mot Karl XII och hans krig mot Danmark 1700. Om jag ö.h.t. skulle tro på judekonspirationen (vilket jag inte gör) så skulle jag tro att du var en hjärntvättad marionett. Vad är meningen med en invandring om alla är glada och nöjda? Nej du, enligt antisemitisterna är judarna ute efter att skapa oreda och till det behövs en motpol. Du min vän är deras spelpjäs. Du har förmodligen för mycket berikning i släktträdet för att ens kunna räknas som svensk.
Citera
2009-04-16, 13:26
Medlem
Stahlhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigmund
Du har förmodligen för mycket berikning i släktträdet för att ens kunna räknas som svensk.

Vad grundar du det på???? vad har det med något att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in