Citat:
Ursprungligen postat av N1rium
Hade jag fått välja på att ha ut alla eller ingen skulle det självfallet vara varenda liten jävel. Så äckligt att gå ute och behöva leta efter en svensk. Så förbannat smutsigt att alla invandrare ska få det bra medans vi medel-svennar får kämpa.
Ja, alla invandrare bor i lyxvillor med personliga butlers. Verkligen.
Citat:
Vi får ju förfan inte ens sjunga våran nationalsång utan att åka på en käftsmäll.. Idioti.
Problemet med nationalsången, flaggor, torshammare och allt annat ni gnäller om är ju att ni rasister stulit dessa symboler från oss. Med oss menar jag vi som älskar Sverige, men som inte för den sakens skull hatar övriga nationer.. Eftersom ni smutsat ned våra nationalsymboler så pass att ingen vanlig svensk vågar ta i dem så förknippas de därmed just med er blöjnassar.
Fast det betyder inte att det var rätt att du fick en käftsmäll (om detta nu är sant).
Citat:
Dett hända min bästa polare när jag var liten (Jag var med).
Zigenarjävlar: Ey, varför slog du min farbror?
Polaren: Vad pratar du om?
Zigge: SVARA, Varför gjorde du det?!
--Här kommer 2 alternativ--
1. Jag har inte gjort det? Då blir svaret "LJUG INTE" sen blir det kaos
2. För att din farbror är så jävla ful? Ja då vet man ju vart det hamnar?
Det vart alternativ 1, han åkte på rådäng!
Ja, visst var dessa zigenare idioter. Säger inte emot dig där. Tror dock inte du hade blandat in ras i grejen om det var en svensk som slagit ned din polare... Då hade de bara vart idioter.
Citat:
Efter 10 minuter kom farsan med mask & järnrör sen var vi 3 jävla luffare mindre.. Jag får än idag inte veta vad som hände.
Du insinuerar att din farsa slog ihjäl tre zigenare med ett järnrör. Fast det är invandrarna som är kriminellt pack?
Slutligen, och detta är bara en generalisering, så skvallrar ditt språkbruk om att du nog inte är en speciellt framgångsrik person ute i samhället. Det är svårt att bli tagen på allvar när man inte kan stava, både på internet och ute i det verkliga livet.
Så all den här bitterheten över att du jobbar på OKQ8 kanske du borde rikta mot din egen analfabetism och inte mot invandrarna?
Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
Svensk på pappret ja, som någon äcklig förrädare gav dig.
Du är och förblir en smutsig neger, den lägsta och mest ointelligenta rasen av människosläktet och avskydd av alla.
När ska ni inse att det är ni som är avskydda av alla svenskar? Visst tror jag att den genomsnittlige svensken vill se kriminella invandrare utvisade, men rasbiologin är du rätt ensam om. Trodde faktiskt att du skämtade först, men sen såg jag din signatur...