2009-04-13, 19:22
Medlem
Arch_Angels avatar
nr jag gr in i kontrollpanelen/ljud/ljud s finner jag inte MSN. Ljudet funkar nr jag testar det i msn-instllningarna men lter inget vid nytt e-mail osv. snackade med en som vet han sger att windows messenger skall finnas i ljud-menyn. varfr finns inget ???

har vista x64
Citera
2009-04-13, 20:35
Medlem
Du stller vl inn det i Messenger? Inte i kontrollpanelen.
Citera
2009-04-13, 20:37
Medlem
Arch_Angels avatar
jo dr funkar det om man "testar" ljudet men enl. polarn s skall det ven finnas i kontrollpanelen. kortfattat s lter det inget nr ngon skriver,skickar mail ellr loggar in. bara nr jag testar det
Citera
2009-04-13, 20:40
Medlem
Sjlv stnger jag av dom ljuden det frsta jag gr, och det gr jag i Messenger, s man borde d starta det dr ocks. Du kan ju iofs stnga av alla windows-ljud i kontrollpanelen, men tror inte det ska finnas till Mesenger dr. Det gr det inte p den Vista'n jag har, Ultimate.
Citera
2009-04-13, 20:45
Medlem
Arch_Angels avatar
mitt gamla msn funkade som d skulle iallafall. det var kort efter att jag laddat ner det nya som d pajjade. vars finner man gamla versoner? tnkte testa se vad som sker

har vista home tror jag d heter
Citera
2009-04-13, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arch_Angel
nr jag gr in i kontrollpanelen/ljud/ljud s finner jag inte MSN. Ljudet funkar nr jag testar det i msn-instllningarna men lter inget vid nytt e-mail osv. snackade med en som vet han sger att windows messenger skall finnas i ljud-menyn. varfr finns inget ???

har vista x64

Jag har samma problem, men jag har inte ens ljud nr jag testar i msn.
Jag stngde av detta ljudet fr lngesen, men nu gr det allts inte att stta p. Varfr?

har vista64
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in