Citat:
Ursprungligen postat av Jok3r
Varför finns det så många finnar som leker svenskar i denna tråd? Det kanske är därför vissa babbar ser ner på vissa finska babbar men i regel brukar det vara bra stämning mellan babbar.
Kul med stolta finnar. =)
Finnar utger sig inte för att vara svenska, de passar bara in som de är. Och svenskar accepterar finnar. Jag antar att du aldrig passat in någonstans med all rätt eftersom du inte har här att göra, vilket leder till dina outtröttliga och mycket taffligt uttryckta resonemang.
Några sidor bak i tråden så uppmanade du finnar att gå emot oss svenskar eftersom du anser att sandnegrer och finnar är samma folkslag, tillåt mig småle. Antagligen måste du vara dövstum. Alla etniska nordbor är bröder, Kebabnegrer har aldrig och kommer aldrig passa in, ni har inget att hämta här förutom konflikt vilken ni endast kan fly ifrån i era hemländer. ni är ytterst oönskade i detta land.
Tillsist skulle jag vilja ha svar på två frågor. Varför bor du här om du nu hatar Sverige och svenskar så mycket? Och varför flyttar du inte till Finland där du har dina såkallade bröder? Något säger mig att du inte är speciellt välkommen där heller.