2009-04-13, 18:17
Medlem
En tjej, född i sverige av finska föräldrar, berättade för mig att i hennes skola fick hon höra ibland "finnjävel" och till och med "åk hem till ditt land". Inte av svenskar, men av blattekillar!

Kände även en finne förut som fått stryk av araber och såna i hans skola och han fick också höra finnjävel.

Varför kallar en del blattar i Sverige finnar för finnjävlar och att dom ska åka hem?

De verkar vilja plocka billiga poäng hos svennen genom att angripa svennes granne - finnen. Många svenskar gillar ju att reta finnar, men när blattarna gör det så luktar svaghet, att plocka poäng hos svennen.

Sveriges nationalhumor är ju att skoja om sina grannfolk, varför tar blattar över det? Detsamma när dom säger att finnar är mongoler.

Sedan kan det ju också bero på att de flesta finska män jag vet är rårasister mot muslimer och sådan skit.
2009-04-13, 18:29
Citat:
Ursprungligen postat av PBUNisse
En tjej, född i sverige av finska föräldrar, berättade för mig att i hennes skola fick hon höra ibland "finnjävel" och till och med "åk hem till ditt land". Inte av svenskar, men av blattekillar!

Kände även en finne förut som fått stryk av araber och såna i hans skola och han fick också höra finnjävel.

Varför kallar en del blattar i Sverige finnar för finnjävlar och att dom ska åka hem?

De verkar vilja plocka billiga poäng hos svennen genom att angripa svennes granne - finnen. Många svenskar gillar ju att reta finnar, men när blattarna gör det så luktar svaghet, att plocka poäng hos svennen.

Sveriges nationalhumor är ju att skoja om sina grannfolk, varför tar blattar över det? Detsamma när dom säger att finnar är mongoler.

Sedan kan det ju också bero på att de flesta finska män jag vet är rårasister mot muslimer och sådan skit.

Hade det vart min tjej hade jag slagit ihjäl honom. Dom är idioter hela bunten
2009-04-13, 18:30
Medlem
Det är inte min tjej. Känner henne inte. Bara på ett forum.
2009-04-13, 18:33
Blir alltid lika förbannad när det snackas skit om finländare, vem det än är som gör det! Vad har finländarna gjort för att förtjäna allt skitsnack? Begriper det inte.

On topic: katten på råttan, råttan på repet osv.
2009-04-13, 18:36
Medlem
Jok3rs avatar
Jag har inget emot finnar då jag ser de som vilket blattefolk som helst.
2009-04-13, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jok3r

Var det inte du som sa att svenskar är blattar och finnar mongoler?
2009-04-13, 18:40
Medlem
Jok3rs avatar
Citat:
Var det inte du som sa att svenskar är blattar och finnar mongoler?

Ja och som mongoler är de ju minst lika mycket blatte som jag. Blatte on blatte är inte schysst.
2009-04-13, 18:44
Medlem
melke87s avatar
Citat:
Ja och som mongoler är de ju minst lika mycket blatte som jag. Blatte on blatte är inte schysst.
Ja, fast de har någorlunda likadan kultur som oss. Det är nog snarare där skillnaden ligger om ni frågar mig.
2009-04-13, 18:44
Medlem
Citat:

Det händer att ibland att icke-vita säger så till varandra också, inte bara finska finvandare.

Men finska killar (till skillnad från finska tjejer) tenderar ibland att vara etnocetriska, likt många invandrare från asien. Detta kan självklart resultera i konflikt även om jag personligen inte sett upplevt något sådant irl

Jag har för övrigt noterat att många av forumets rasister har finska rötter.
Senast redigerad av Arahant 2009-04-13 kl. 18:50.
2009-04-13, 19:42
Medlem
Afrokamels avatar
Citat:

Ja jag kan säga att jag föredrar finnar framför arabhoror som du!
De har åtminstånde lyckats integrera sig någorlunda bra, dessutom är de flesta jävla trevliga.
2009-04-13, 19:47
Medlem
Tror det är en bitterhet över att finnar ses som jämlikar av storebror svennebanan.
2009-04-13, 20:02
Bannlyst
Citat:

Blattar ser ut och luktar som bajs, det gör inte finnar
Senast redigerad av Bracka 2009-04-13 kl. 20:04.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in