2009-04-13, 17:28
Bannlyst
Hejsan

Jag installerade och provade VPN tjnsten cyberghost, dock s funkade inte hastigheten som jag ville och avinstallerade den. Efter avinstallationen s kommer alltid det hr vid uppstart av datorn: http://i41.tinypic.com/so1nir.jpg

Det str att jag har ngra drivrutiner att installera men det har jag inte...ngon som vet vad problemet r? jag vet att man kan ta bort saker man inte vill ha vid uppstart men det kanske r nt annat klurigt bakom...

MVH

edit: frskte ta bort det vid kr->msconfig men hittar inget dr...kan det vara virus mnne?
Senast redigerad av Sparky99 2009-04-13 kl. 17:53.
Citera
2009-04-13, 18:35
Bannlyst
kolla i enhetshanteraren ifall det r ngon hrdvara som inte r installerad.

kontrollpanelen > system > maskinvara tabben och slutligen enhetshanteraren
Citera
2009-04-13, 18:45
Bannlyst
vettefan vad det var men det va en oknd enhet, dock s avinstallera jag den och nu kmr inte skiten upp

Tack s mkt fr hjlpen
Citera
2009-04-13, 18:47
Bannlyst
att du avinstallerat den oknda enheten lr inte hjlpa..
om det nu r en enhet som inte installerats s kommer windows att ppeka detta varje gng du startar upp datorn.
lika bra att ta reda p vad det r fr enhet och installera den
Citera
2009-04-13, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av juckjuck
att du avinstallerat den oknda enheten lr inte hjlpa..
om det nu r en enhet som inte installerats s kommer windows att ppeka detta varje gng du startar upp datorn.
lika bra att ta reda p vad det r fr enhet och installera den

Jag avinstallera den och skiten kom inte fram, det r ju ingen windows drivis s windows lr inte ppeka det (n iaf) det r ngon cyberghost driver som kom med det dr jvla programmet...har dock avinstallerat allt med revo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in