2009-04-13, 17:28
Bannlyst
Hejsan

Jag installerade och provade VPN tjänsten cyberghost, dock så funkade inte hastigheten som jag ville och avinstallerade den. Efter avinstallationen så kommer alltid det här vid uppstart av datorn: http://i41.tinypic.com/so1nir.jpg

Det står att jag har några drivrutiner att installera men det har jag inte...någon som vet vad problemet är? jag vet att man kan ta bort saker man inte vill ha vid uppstart men det kanske är nåt annat klurigt bakom...

MVH

edit: försökte ta bort det vid kör->msconfig men hittar inget där...kan det vara virus månne?
Senast redigerad av Sparky99 2009-04-13 kl. 17:53.
Citera
2009-04-13, 18:35
Bannlyst
kolla i enhetshanteraren ifall det är någon hårdvara som inte är installerad.

kontrollpanelen > system > maskinvara tabben och slutligen enhetshanteraren
Citera
2009-04-13, 18:45
Bannlyst
vettefan vad det var men det va en okänd enhet, dock så avinstallera jag den och nu kmr inte skiten upp

Tack så mkt för hjälpen
Citera
2009-04-13, 18:47
Bannlyst
att du avinstallerat den okända enheten lär inte hjälpa..
om det nu är en enhet som inte installerats så kommer windows att påpeka detta varje gång du startar upp datorn.
lika bra att ta reda på vad det är för enhet och installera den
Citera
2009-04-13, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av juckjuck
att du avinstallerat den okända enheten lär inte hjälpa..
om det nu är en enhet som inte installerats så kommer windows att påpeka detta varje gång du startar upp datorn.
lika bra att ta reda på vad det är för enhet och installera den

Jag avinstallera den och skiten kom inte fram, det är ju ingen windows drivis så windows lär inte påpeka det (än iaf) det är någon cyberghost driver som kom med det där jävla programmet...har dock avinstallerat allt med revo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in