2009-04-13, 17:15
Medlem
tattoosandbeers avatar
Jag sitter nu i en sits, har strul med min dom, är dömd till 3-6mån KVB hem atl 10 mån fängelse för 5st misshandlar.

Har suttit på KVB i 1 månad men blev utskriven pga en massa olika saker.

Men undrar nu lite, Jag orkar inte med denna resa och vänta på nytt hem m.m Mår inte alls spec bra av allt och har ingen framtid alls i svedala.

Tänkte en tanke om att lämna landet till Asien där jag har vänner och kan få leva mitt liv.

Men om jag blir lyst hur funkar allt? Jag har min Sjukpension, svenskt konto, Lysning till Asien polis/Int lyst?

Kommer min sjukpension bli spärrad, kommer dom kolla mitt konto, Kommer dom lysa mig via Visum resor?
Citera
2009-04-14, 14:12
Medlem
tattoosandbeers avatar
Ingen som vet något om detta? eller formulerade jag min fråga otydligt?
Citera
2009-04-15, 00:54
Medlem
kramdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattoosandbeer
Men om jag blir lyst hur funkar allt? Jag har min Sjukpension, svenskt konto, Lysning till Asien polis/Int lyst?

Kommer min sjukpension bli spärrad, kommer dom kolla mitt konto, Kommer dom lysa mig via Visum resor?
Det krävs grövre grejor än så för att bli internationellt efterlyst. Sjukpension är jättesvårt att dra in, det var på uppdrag granskning om nån pedofil som rymt från rättspsyk och han fick sjukpentsion år efter år medan han var på rymmen.
Citera
2009-04-15, 08:07
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kramdjur
Det krävs grövre grejor än så för att bli internationellt efterlyst. Sjukpension är jättesvårt att dra in, det var på uppdrag granskning om nån pedofil som rymt från rättspsyk och han fick sjukpentsion år efter år medan han var på rymmen.

Låter skönt, då kan man lätta iväg utan att behöva sitta med ögon i nacken.
Citera
2009-04-15, 21:40
Medlem
EvilElviss avatar
Misshandla inte Asiaterna bara där får man ju omänskliga straff!
Citera
2009-04-16, 08:15
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilElvis
Misshandla inte Asiaterna bara där får man ju omänskliga straff!

Haha nej jag håller mig långt ifrån det, bara leva easy living!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in