2009-04-13, 14:02
Medlem
leachs avatar
Jaha, då var det dags igen.
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=488809

Det obehagliga är att jag inte reagerar nämvärt när jag läser om detta.
Vad vet ni om detta?
Citera
2009-04-13, 14:03
Bannlyst
Vad flashback vet är att dom måste varit svarta.
Citera
2009-04-13, 14:17
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knoot
Vad flashback vet är att dom måste varit svarta.

No shit sherlock? Jag höjer veckopengen för min son med 10kr om jag har fel.
Citera
2009-04-13, 14:20
Medlem
The-Rebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leach
Jaha, då var det dags igen.
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=488809

Det obehagliga är att jag inte reagerar nämvärt när jag läser om detta.
Vad vet ni om detta?
det kan ju ha varit negrer eller blattar som har gjort det skulle jag tro, men man kan ju inte vara 100 på det.
Citera
2009-04-13, 14:21
Medlem
Avsiktarens avatar
Mångkulturen har nått Kungälv. Har aldrig upplevt Kungälv som särskilt berikat men eländet sprider sig.
Citera
2009-04-13, 14:41
Medlem
jonbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Mångkulturen har nått Kungälv. Har aldrig upplevt Kungälv som särskilt berikat men eländet sprider sig.

Absolut sprider den sig...dock har det funnits ett område i Kungälv som under en längre tid sunkats ner, ett miljonprojektsområde mitt i fina Kungälv väster om motorvägen ut mot Ytterby, resten är ju mest villor men denna klick verkar vara en riktig råtthåla. Det kan ju också vara folk från Hisingen eller stan Kungälv ligger ju bara 2 mil från centrum och på vägen passerar du Backa, Kärra ,Angered m.m
Citera
2009-04-13, 15:08
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonboll
Absolut sprider den sig...dock har det funnits ett område i Kungälv som under en längre tid sunkats ner, ett miljonprojektsområde mitt i fina Kungälv väster om motorvägen ut mot Ytterby, resten är ju mest villor men denna klick verkar vara en riktig råtthåla. Det kan ju också vara folk från Hisingen eller stan Kungälv ligger ju bara 2 mil från centrum och på vägen passerar du Backa, Kärra ,Angered m.m

Jo jag känner till Komarken.
Kungälv ligger förhållandevis nära norra Angered fågelvägen men kommunikationerna är inte de bästa så jag tror inte att dessa tar sig till Kungälv. Backa och Kärra ligger också lite avsides.
Citera
2009-04-13, 15:14
Medlem
Citat:
Jo jag känner till Komarken.
Kungälv ligger förhållandevis nära norra Angered fågelvägen men kommunikationerna är inte de bästa så jag tror inte att dessa tar sig till Kungälv. Backa och Kärra ligger också lite avsides.

Fast det stod ju i artikeln att de körde en svart Audi.
Vilka kör gärna svart Audi förresten?
Citera
2009-04-13, 17:09
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En debattör
Fast det stod ju i artikeln att de körde en svart Audi.
Vilka kör gärna svart Audi förresten?

Givetvis begriper vem som helst att det är kulturberikare. Givetvis har de tagit bilen men känner inavlade kulturberikare på berget ens till Kungälv jag tror faktiskt på Komarken men svart Audi. De kan ha varit från Angered hade de varit ifrån Komarken hade de bara gått.
Citera
2009-04-13, 17:35
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Givetvis begriper vem som helst att det är kulturberikare. Givetvis har de tagit bilen men känner inavlade kulturberikare på berget ens till Kungälv jag tror faktiskt på Komarken men svart Audi. De kan ha varit från Angered hade de varit ifrån Komarken hade de bara gått.

Förjävligt vilken jävla ras det än e som gjort vad. Stackars tjej, fy fan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in