Citat:
Ursprungligen postat av
lighten-up
Efter urval 1 måste man skicka in ett svar eftersom vissa söker till utbildningar som de tackar nej till eller ångrar att de sökte, men efter urval 2 behöver man inte tacka ja igen (eftersom det är bara 2 st urval).
Hur menar du att du har "registrerat dig"? Hos skolan via deras webbsida? Hör med skolan i så fall pronto om hur det ligger till. Om du är registrerad på kursen hos skolan tror jag att det är lugnt. Antagning.se är bara en sida som sållar ansökningarna åt högskolorna.
Registrerat mig på skolans hemsida. Man fick ett mejl där de skrev man måste regga sig på sidan innan den 10e för att få ha sin plats, den 9e reggade jag mig, sidan var dock jävligt underlig och långsam den kvällen men nog fan lyckades jag registrera mig då jag fick bekräfelse och allt.
så kollar jag antagning så ståre att jag är struken från programmet då jag ej svarat eller registrerat mig, även csn säger de e problem då de ej fått in från skolan att jag e reggad.
Lagom surt då jag spenderat mina 450 köpoäng på en lägenhet, skrivit kontrakt, bokat 2 hotellnätter de första dagarna, tåg etc.
Sitter förövrigt på tåget dit nu, har mejlat kursansvariga å ska ringa dom direkt på måndag.
Om detta intw går vägen nu blir det en massa stök minst sagt, lika bra skjuta sig sj.