2014-04-15, 22:57
Bannlyst
Seriöst, var de inte beredda på att det kommer bli söktryck och bör således förberedda serverar som hanterat det? Otroligt dåligt
Citera
2014-04-15, 23:00
Medlem
omigals avatar
Förvisso en timme kvar, men känns inte som att trycket på sidan kommer minska ju närmare midnatt vi kommer. Jag är också en av de hemlösa som kvart i tre-raggar, så uppdatera gärna om ni kommer i kontakt med dem angående förlängning av anmälningstiden!
Citera
2014-04-15, 23:01
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgios
Seriöst, var de inte beredda på att det kommer bli söktryck och bör således förberedda serverar som hanterat det? Otroligt dåligt
Samma visa varje år, får förlita mig på att det förlängs, tidsoptimist som man är...
Citera
2014-04-15, 23:07
Medlem
omigals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
Samma visa varje år, får förlita mig på att det förlängs, tidsoptimist som man är...

Men det måste ju göra det. Har suttit och försökt BRYTA mig in i snart en timme utan att ha kommit längre än att skriva in vilken utbildning jag vill söka, för att sedan loggas ut igen.
Citera
2014-04-15, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Alltid lika skoj varje år när folk försöker anmäla sig i sista minuten. Ni borde lära er att göra det tidigare.
Det är sagt att den 15 är sista dagen, i sista minuten eller inte skiten ska funka punkt slut. Om inte så får dom iallafall informera om att deras hemsida har dålig kapacitet och antagligen inte funkar den 15. Man ska ju inte behöva planera sin tillvaro efter att saker kommer att fucka upp, i så fall är man bara en jävla loser enligt mig. Sista minuten ska funka lika bra som första....
Citera
2014-04-15, 23:22
Medlem
Argh123s avatar
Förstår inte vitsen med 30 sekunder. Mycket bättre med kö och att man får leta utan att behöva logga in. Medans man köar så kan man alltså (borde man) leta utbildningar eller annan information på hemsidan. Istället blir man låst till 30 sekunder och 30 sekunder osv i evigheter... Men nu verkar det lossnat.
Citera
2014-04-15, 23:23
Medlem
omigals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidefarlig
Det är sagt att den 15 är sista dagen, i sista minuten eller inte skiten ska funka punkt slut. Om inte så får dom iallafall informera om att deras hemsida har dålig kapacitet och antagligen inte funkar den 15. Man ska ju inte behöva planera sin tillvaro efter att saker kommer att fucka upp, i så fall är man bara en jävla loser enligt mig. Sista minuten ska funka lika bra som första....

Men några i tråden har sagt att de förlänger om det är för mycket belastning på sidan?
Citera
2014-04-15, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av omigal
Men några i tråden har sagt att de förlänger om det är för mycket belastning på sidan?
Det får vi verkligen hoppas
Citera
2014-04-15, 23:25
Medlem
omigals avatar
"Vi har tyvärr haft problem med webbplatsen under en längre period och har därför beslutat om att förlänga anmälningstiden med ett dygn. Om du skickar in din anmälan före klockan 24:00 den 16 april så kommer den in i tid.

Du kan få mer information om statusen på Antagning.se på vår informationsblogg – följ länken här under:

uhrinfo.wordpress.com"

Dåså. Ingen dödsstress.
Citera
2014-04-15, 23:25
Medlem
slemmigsnigels avatar
http://uhrinfo.wordpress.com/

sista anmälningsdag 16 april.
Citera
2014-04-15, 23:27
Medlem
Yes de har förlängt tidsgränsen till den 16 april 24:00!
Citera
2014-04-16, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rexos1
Hej

Har sökt två kurser på SU, bla FEK I och NEK I. Under dessa kurser så står det "30 högskolepoäng, Stockholms universitet, Stockholm
Söks inom Kandidatprogram i nationalekonomi och statistik"

Problemet är att jag inte går kvar på programmet nationalekonomi och statistik. Påverkar detta mina chanser att komma in på kurserna? För jag förstår inte varför det står så då jag redan hoppat av programmet för 2-3 månader sen.

mvh

Ingen snäll själv som vet? Avbrott är redan inlagd i ladok enligt studentexpeditionen och jag är behörig till båda kurserna.

Ska kontakta antagning.se imorgon men tänkte fråga er här först
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in