Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-12, 21:33
  #1
Medlem
Hej, jag inser själv att frågan är i lättaste laget, men låt mig förklara.

Jag har spelat in 5 filer på min mp3-spelare (använt diktafonen) och då hamnar de filerna i en mapp som inte syns när jag pluggar i spelaren i datorn.
Jag har letat runt i menyerna för att försöka flytta filerna till rätt mapp, men utan resultat...
Spelaren är en Ministry Of Sound - Mp3 Player DVR. En billig spelare med mycket begränsade funktioner, men jag tycker att det minsta man kan begära är att man kan få över filerna till datorn.

Jag antar att det är svårt att komma med några konkreta lösningar, men alla tips är välkomna.
Citera
2009-04-12, 21:50
  #2
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busk
Hej, jag inser själv att frågan är i lättaste laget, men låt mig förklara.

Jag har spelat in 5 filer på min mp3-spelare (använt diktafonen) och då hamnar de filerna i en mapp som inte syns när jag pluggar i spelaren i datorn.
Jag har letat runt i menyerna för att försöka flytta filerna till rätt mapp, men utan resultat...
Spelaren är en Ministry Of Sound - Mp3 Player DVR. En billig spelare med mycket begränsade funktioner, men jag tycker att det minsta man kan begära är att man kan få över filerna till datorn.

Jag antar att det är svårt att komma med några konkreta lösningar, men alla tips är välkomna.
Och jag antar att du aktiverat visa alla filer i utforskaren?
Citera
2009-04-12, 21:53
  #3
Medlem
ZmajOdBosnes avatar
har du uppdaterat drivrutinerna?
Citera
2009-04-12, 21:57
  #4
Avstängd
k1mpmans avatar
Antar att du installerade allt från skiva om du fick med en sådan(MP3-spelare brukar innehålla det, viktiga drivrutiner osv). Sedan antar jag att du ser det som en extern hdd?(Tyckte det vart halvt oklart) Och även gjort så du ser alla mappar i utforskaren som någon skrev? Annars blir det att fråga de du köpte den av. Svårare ska det ju inte var. Annars är Google din vän GL
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback