Jag visste inte var jag skulle posta tråden men det fick bli här.
Mitt problem är att min skärm är 1280*1024px stor och när jag försöker att spela CS i upplösningn 800*600 så dras det inte ut till hela min skärm utan det blir en 800*600px ruta i mitten av min skärm där CS körs och så har det inte varför förut.
Vad kan jag göra för att få CS att köras i fullskärm? Jag är nästan säker på att det har med mitt grafikkort/drivrutinerna till mitt grafikkort med att göra då det inte var såhär innan jag installerade om Windows och att man i CS inte kan välja att köra "fullscreen" utan bara "normal".
Vad kan jag göra för att lösa detta?
Senast redigerad av Enigmium 2009-04-12 kl. 05:12.
Du ställer in på skärmen och drar ut och vidgar uppåt.
Huh?
Det löste sig. Jag avinstallerade de drivrutinerna till grafikkortet som jag hade laddat hem själv och tog istället hem de drivrutinerna till grafikkortet ifrån "Automatiska Uppdateringar" så nu fungerar det asbra, precis som förut.
bumpar hära, jag har en skärm som jag har 1680.1050 "vanligt" asså, men vill köra 1024x800 eller vad det nu är bara på själva cs. Men cs öppnas då bara i en liten ruta. drivrutinerna är nyinstallerade osv.
bumpar hära, jag har en skärm som jag har 1680.1050 "vanligt" asså, men vill köra 1024x800 eller vad det nu är bara på själva cs. Men cs öppnas då bara i en liten ruta. drivrutinerna är nyinstallerade osv.
Jag har samma problem som GzGurrz. Hjälp skulle uppskattas.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!