• 1
  • 2
2009-04-12, 01:23
Medlem
Kingandaces avatar
Hejsan! Är ute efter någon schysst laglig substans, närbesläktat med de vanligare centralstimulanterna. Ska ha den till fest. Viktigt att den inte är oklassad och att inte ev. narkotikahundar skulle uppmärksamma det.

Har kollat på MDPV och Butylone. Men hittar inte riktigt om dom är klassade eller ej i dagsläget.

Hoppas ni har några bra tips

/King
Citera
2009-04-12, 01:34
Medlem
Thubbes avatar
Har hört om en jävligt najs som kallas för Sök. Prova den.
Citera
2009-04-12, 01:38
Medlem
plas avatar
Alkohol kanske . Konstruktivt
Citera
2009-04-12, 01:45
Medlem
rebelgirls avatar
Varför ska alla envisas med att leta efter dessa substanser som ska prestera och vara lagliga? De enda cs som ger mer än nervositet och inte är helt opålitliga är olagliga. Att köpa en substans utan vetskap om hur den fungerar eller ska doseras, skitdumt! Fast man kan ju alltid fråga någon insatt forskare eller kemist här på fb...
Citera
2009-04-12, 01:49
Bannlyst
du kan ju börja med tjack? med kul för dej om tar en rc och inte vet hur man hanterar den
Citera
2009-04-12, 01:52
Medlem
hckrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Viktigt att den inte är oklassad
Jaså, det säger du..

Kunde inte låta bli..
Citera
2009-04-12, 02:07
Medlem
BenAsslicks avatar
Är du orolig över narkotikahundar av någon speciell anledning eller har du bara aldrig riktigt knarkat och insett att det är ingenting man behöver bry sig om egentligen?
Citera
2009-04-12, 02:09
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Är du orolig över narkotikahundar av någon speciell anledning eller har du bara aldrig riktigt knarkat och insett att det är ingenting man behöver bry sig om egentligen?

Ska med på en kryssning, därav det kravet.
Citera
2009-04-12, 02:19
Medlem
rebelgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Ska med på en kryssning, därav det kravet.

Ska du gå igenom någon tull?

Det finns ca 10 utbildade knarkhundar i Sverige och att slösa dessa resurser/skadedjur (välj själv) på en Finlandsfärja är inte troligt. Om du ska kryssa någon annanstans så rätta mig gärna.
Citera
2009-04-12, 02:36
Medlem
Shoukis avatar
Antar att det är en studentkryssning det handlar om? Jag har själv funderingar på vad som skulle gå att ta med... Det är ju inte tillåtet att bedriva någon form av försäljningsverksamhet överhuvudtaget. Men bara du håller dig inne på rum eller inte har något vinstintresse så bör det ju vara lugnt.
Själv funderar jag på lustgas till studentkryssningen jag ska på.

Kan även nämna att jag diskuterat med klasskamraterna på skämt att man skulle ta med utrustning för att destillera det vinet som man får gratis på middagsbuffén.
Senast redigerad av Shouki 2009-04-12 kl. 02:42.
Citera
2009-04-12, 02:50
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shouki
Antar att det är en studentkryssning det handlar om? Jag har själv funderingar på vad som skulle gå att ta med... Det är ju inte tillåtet att bedriva någon form av försäljningsverksamhet överhuvudtaget. Men bara du håller dig inne på rum eller inte har något vinstintresse så bör det ju vara lugnt.
Själv funderar jag på lustgas till studentkryssningen jag ska på.

Kan även nämna att jag diskuterat med klasskamraterna på skämt att man skulle ta med utrustning för att destillera det vinet som man får gratis på middagsbuffén.

Exakt Har dock hört att det "ska" vara hund där.. Vi får väl se..
Citera
2009-04-12, 03:00
Medlem
Shoukis avatar
Jag föreslår att du ändrar rubriken på tråden för att visa att det handlar om en (student)kryssning och preciserar lite vad du vill ha skiten till. Är det nåt du vill chilla på hytten med eller vara påverkad av på dansgolvet t.ex.?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in