2009-04-11, 19:02
Medlem
Gabriel Knights avatar
Jag var in i Juridik alldeles nyss och skulle läsa den här tråden:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=891064

Då visar det sig att jag inte kan läsa vare sig inlägg 1 eller 5 i tråden och när jag snabbt trycker på F5 för att uppdatera tråden blinkar användaravataren fram för någon sekund och jag ser att det är inlägg gjorda av Troian och i en annan tråd jag tittade i kan jag inte längre se inläggen gjorda av Carl Hamilton, däremot kan jag läsa svaren som han har fått via reply med inlägget han har gjort.

Varför blir det så här helt plötsligt?

Jag har, åtminstone vad jag vet, inte blockat någon och jag har kollat i Kontrollpanelen men inte hittat något som verkar felinställt och det enda scriptet jag kör är ju Flashscript och det ska ju inte blocka någon, framförallt inte en massa moderatorer
2009-04-11, 19:36
Medlem
Germanias avatar
det är garanterat flashscript, det har det varit de senaste hundra gångerna folk har haft det problemet, gammal version eller att fb ändrat nåt nyligen så att det strular.
2009-04-11, 20:57
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
det är garanterat flashscript, det har det varit de senaste hundra gångerna folk har haft det problemet, gammal version eller att fb ändrat nåt nyligen så att det strular.

Men Oneman har ju inte uppdaterat scriptet på jättelänge så då går det ju inte att fixa i så fall
2009-04-11, 21:40
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Men Oneman har ju inte uppdaterat scriptet på jättelänge så då går det ju inte att fixa i så fall

Testa att inaktivera scriptet och får du samma problem då så prova att resan cache och cookies. Funkar inte det heller så uppdatera din webläsare.

Jag använder senaste firefox och senaste flashscriptet och har inte problemen du beskriver.
2009-04-11, 22:59
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germania

Har för mig de också brukat vara någon form av reklamblocker som ställt till de en del gånger förut.
2009-04-11, 23:02
Medlem
El Zorros avatar
Inget fel på FB. Ta det i någon flashscripttråd.

*låst*

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in