r det du p Avatrin?
Jag tycker du har hur mysig blick som helst...
skulle sjlv vilja ha en sdan blick , ser inget som helst fel med det.
Vad blir folk rdda fr din blick eller?
(lite skrattretande mste jag sga)
r det du p Avatrin?
Jag tycker du har hur mysig blick som helst...
skulle sjlv vilja ha en sdan blick , ser inget som helst fel med det.
Vad blir folk rdda fr din blick eller?
(lite skrattretande mste jag sga)
jag har fatt hora att jag ser elak ut "d sysns i dina ogon". men vad fan e d for kommentar, folk e dumma i huvudet...
nej jag tror inte att ogonen speglar sjalen eller ngt sant. ar man trott eller drogpaverkad sysns d mojligen i ogonen men inte vad man har for personlighet.
blick och ansiktsuttryck kan skrmma vldigt mycket! nr jag sitter p bussen s brukar det inte vara ngon som stter sig brevid mig just fr mitt ansiktsuttryck hela bussen r full och alla platser r upptagna och folk str upp men ingen stter sig brevid mig! kan vara rtt gott ibland... men det finns nackdelar ocks!
Hade en lumparkompis som kunde skrmma fan sjlv. Nr han tittade p ngon s sg det ut som han funderade p bsta sttet att slita ut ryggraden ur personen ifrga. Egentligen var han en av dom snllaste mnniskorna jag har trffat.
jag har fatt hora att jag ser elak ut "d sysns i dina ogon". men vad fan e d for kommentar, folk e dumma i huvudet...
nej jag tror inte att ogonen speglar sjalen eller ngt sant. ar man trott eller drogpaverkad sysns d mojligen i ogonen men inte vad man har for personlighet.
(for ovrigt e jag snall....)
Ja, med d speglar gonen just att man r drogpverkad eller trtt.
Detta kan i sin tur vara ens personlighet.
blick och ansiktsuttryck kan skrmma vldigt mycket! nr jag sitter p bussen s brukar det inte vara ngon som stter sig brevid mig just fr mitt ansiktsuttryck hela bussen r full och alla platser r upptagna och folk str upp men ingen stter sig brevid mig! kan vara rtt gott ibland... men det finns nackdelar ocks!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!