2003-10-16, 20:14
Medlem
fritzthecats avatar
Någon som vet något om detta ämne?
Citera
2003-10-16, 20:37
Bannlyst
är det samma som "Didrex" eller?
Citera
2004-07-07, 02:42
Medlem
Här har du en länk.

http://www.pillshot.com/phentermine.htm
Citera
2006-03-14, 03:28
Medlem
Phentermine!!

Ja tänkte köra en deffkur snart, men saken är att ja måt skit av efedrin!
Ja har ätit phentermine förut, å de funkar kanon!
Har letat som en tok på internet efter nåt eu-apotek efterdom, men inte hittat nått!

Då ja skulle vara tacksam för lite hjälp!

Mvh\\
Citera
2006-10-25, 23:01
Medlem
TomiXs avatar
Duromine

Undrar om ämnet Phentermine/Fentermin är något som är värt att lägga pengar på för att prova? Sökte lite om ämnet och det ska visst vara en släkting till fenfluramin bland annat, men mer hittade jag inte.

Så ni som kan tjacksorter och dess släktingar, ska man prova det eller lika bra att skippa det?
Citera
2006-10-26, 10:06
Medlem
Tjackmästarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Undrar om ämnet Phentermine/Fentermin är något som är värt att lägga pengar på för att prova? Sökte lite om ämnet och det ska visst vara en släkting till fenfluramin bland annat, men mer hittade jag inte.

Så ni som kan tjacksorter och dess släktingar, ska man prova det eller lika bra att skippa det?

Näh, jag tycker fentermin är skit. Det är kemiskt nära relaterat till amfetamin, men effekten är mycket sämre och svagare. Lär fungera som tjacksubstitutt om man inte har något bättre, men absolut inget att lägga pengar på bara för att prova.

Fenfluramin är även sämre, ger inga rysningar och ingen eufori alls, och lär vara rätt skadligt för hjärtat.
Citera
2006-10-26, 15:15
Medlem
likeithards avatar
fenmetrazin däremot.. har jag hört ska vara dunder
Citera
2006-10-26, 17:00
Medlem
TomiXs avatar
Okej tack för tipset, då vet man att de inte var nått att ha. Synd dock, hade varit kul att prova lite nya grejer såsom just fenmetrazin osv...
Citera
2014-03-04, 15:45
Bannlyst
Fentermin är ett centralstimulerande medel som liknar amfetamin .
Fentermin även kallat Phentermine resin är ett bantningspreparat som har vissa likheter med amfetamin, men som troligen inte är lika farligt. Det fungerar som ett aptitnedsättande genom att påverka det centrala nervsystemet . Phentermine används tillsammans med diet och motion för behandling av fetma ( övervikt ) hos personer med riskfaktorer såsom högt blodtryck , högt kolesterol , eller diabetes .

För att vara mer exakt: amfetamin är alfa-metylfenetylamin, fentermin är alfa,alfa-dimetylfenetylamin. De allra flesta konsumenterna är kvinnor och män som vill gå ner i vikt drastiskt. Eller amfetaminmissbrukare som försöker bli drogfria.

NätButik:http://phentermineshop.blogspot.se/2...entermine.html
Citera
2014-03-06, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nellafantasia
NätButik:http://phentermineshop.blogspot.se/2...entermine.html

Varit nyfiken på fentermin sen jag fick nys om det på ett gammalt svenskt forum. Men satan så dyrt! Har du något med shoppen som länkas på bloggen att göra, så får du nog be dem sänka priserna för att kunna konkurrera med SR-säljare.
Citera
2015-02-15, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
fenmetrazin däremot.. har jag hört ska vara dunder

Har du hunnit med att prova fentermin nu? Var det åtminstone små-dunder?
Citera
2015-04-30, 22:55
Moderator
kvm3s avatar
Trådar sammanfogade och rubrik uppdaterad.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in