Citat:
Ursprungligen postat av TuneR
Tjoho!
Vart plockad av snuten igår, och dem gjorde en husrannsaken i min lägenhet. Jag stod utanför och snackade med en snut, medans dem andra grisarna vända upp och ner på min lägenhet...
Dem fann väldigt små mängder roliga substanser - 0,2 kokain och någon knatch röka. Alltså inte nog för något större brottsmål. Dock är jag nojjig för att dem buggade min lägenhet, alltså placerade buggutrustning på gömda ställen i lägenheten.
Jag befarar att snuten haft lite koll på mig ett tag. Många "bekanta" har även dem fått polisbesök på senaste tiden...
Så min fråga, hur stor är chansen att dem placerat buggar i min lägenhet och avlyssnar min lur??
Skriv vad ni tror bara =)
Mvh /Hobbygangstern
buggnin får användas för misstänkta brott om straffet är minst fyra år dvs lite hårdare regler än telefonavlyssing som får användas frpn 2år. Du kan ju vara misstänkt för försäljning eller att du har vänner som brukar vara hos dig som är det. Så att de inte hittade något hos dig uteslutar inte att de har rätt att bugga dig, Sen om det är sannolikt eller inte vet jag inte. Som någon sa så är det inte de 0,2 grammen som du ev fått span för men misstanken att du är del av något so kan ge viktig information, då får su fråga dig själv om det är så, är det så så kan det mycket väl vara sanolikt att du är buggad