2009-04-10, 02:16
Medlem
bbiittcchhs avatar
Tja! jag vill lära mig injicera, är trött på morfinet rektalt och höra allt snack om mkt bättre påslag av tjack och speciellt på ritalin jag har en hel del med att missbruka, ingen i min omkrets vill elr kan det,

kan ngn ge mig steg-för-steg tips? efter att jag krossat ritalinet noga så häller jag det i en liten kopp typ.. sen då? hört man ska filtrera och sånt, berätta allt hur jag ska göra, det skulle uppskattas!!!
Citera
2009-04-10, 02:20
Medlem
Ciphers avatar
Du kan följa den här guiden, och bara ändra litet på några enkla steg, då det inte är amfetamin du ska injicera. Vilka dessa är torde vara uppenbart. Annars finns även en guide här, på fajaf. Den är dock ganska dåligt översatt.

Lycka till!
Citera
2009-04-10, 03:25
Medlem
bbiittcchhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cipher
Du kan följa den här guiden, och bara ändra litet på några enkla steg, då det inte är amfetamin du ska injicera. Vilka dessa är torde vara uppenbart. Annars finns även en guide här, på fajaf. Den är dock ganska dåligt översatt.

Lycka till!

okej men jag viill ha ett svar på FB som skjutit ritalin och av egen erfarenhet berätta hur man gör osv. uppskattar svar!
Citera
2009-04-10, 08:21
Medlem
Ciphers avatar
Det står ju på fajaf hur man ska göra för att få en lösning utav piller.
Citera
2009-04-12, 23:16
Medlem
bbiittcchhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cipher
Det står ju på fajaf hur man ska göra för att få en lösning utav piller.

okej det såg så mkt ut att läsa bara , men jag var med en kompis som skjöt tjack för ngn dag sedan o han tog in o ut nålen hela tiden han sa ngt om en dålig nål , men det såg lite läskigt ut det rann blod över hela armen, menar man vill ju inte råka ut för ngt sånt första gångerna .. vill bara vara helt säker på vad jag gör
Citera
2009-04-12, 23:48
Medlem
Ciphers avatar
Testa att skjuta enbart rent vatten några gånger först, så du känner dig lite säkrare på handen när det verkligen gäller. Piller är ingenting du vill missa och injicera under huden eller liknande.
Citera
2009-04-13, 02:44
Medlem
Packie McRearys avatar
Börja inte injicera droger... Du kommer aldrig se tillbaka på din första panna och vara nöjd med beslutet att du började skjuta. Eller visst, när du sitter med sprutan i armen och det slår på, visst är det underbart just då. Men en kvarts eufori är inte värt ett sabbat liv för en period framöver, vilket injektioner av droger leder till i 99.9% av fallen.

Och ja visst, dekadens och drogbruk är skönt/tufft att fly in i men håll det på en sansad nivå och sluta inte som ett äckligt vrak.
Citera
2009-04-13, 06:15
Medlem
bbiittcchhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packie McReary
Börja inte injicera droger... Du kommer aldrig se tillbaka på din första panna och vara nöjd med beslutet att du började skjuta. Eller visst, när du sitter med sprutan i armen och det slår på, visst är det underbart just då. Men en kvarts eufori är inte värt ett sabbat liv för en period framöver, vilket injektioner av droger leder till i 99.9% av fallen.

Och ja visst, dekadens och drogbruk är skönt/tufft att fly in i men håll det på en sansad nivå och sluta inte som ett äckligt vrak.

de e sant sitter redan i benz missbruk men jag vill bara känna tjacket hure flyger igenom kroppen:P men lika bra o skjuta upp de
Citera
2009-04-13, 19:04
Medlem
Packie McRearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbiittcchh
de e sant sitter redan i benz missbruk men jag vill bara känna tjacket hure flyger igenom kroppen:P men lika bra o skjuta upp de

Låter vettigt Skjut upp det tills du inte är sugen på det längre. Droger är roligast att krydda tillvaron med, inte bygga tillvaron på. För ibland får man ju för sig att göra något annat av livet.
Citera
2009-04-13, 19:39
Medlem
rebelgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbiittcchh

Om du redan har missbrukstendenser är det jävligt smart att låta bli verktygen. Finns få saker som är lika beroende framkallande som att injicera amfetamin...

Som Packie McReary skriver, man anpassar sig väldigt snabbt efter drogen och bygger hela sitt liv runt den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in